tisdag 7 februari 2012

Ängel!!!

You just faded away
You spread your wings you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back


Ikväll lämnade min älskade kusin oss :-(
Finner inga ord hur ont det gör...
Idag har hennes ena bror, som oxå lämnat oss otroligt förtidigt, namnsdag... Nu får han ta hand om sin lilla syster och vara änglar tillsammans...
Lider så otroligt med min morbror och fru att dom förlorat två av sina barn :-(
Hur kan det bara hända???

Tårarna rinner och jag känner mig helt tom i blicken...
Martina du skulle ju bli bra och vi skulle grilla på din nya altan som din fina Nickals byggt åt dig... Vi planerade ju allt för bara två månader sen...

Du kommer leva kvar i mig så länge tiden ger mig tid!!!
Älskade dig min söta kusin!!!

Who can say for certain
Maybe you're still here
I feel you all around me
Your memories so clear


Inga kommentarer: