tisdag 31 januari 2012

Tisdags kväll!!!

Då var tjejerna "lämnade" igen. Denna veckan som gått gick för fort tycker jag. Saknar redan sessorna!!! Jag kommer aldrig vänja mig att vara ifrån dom...bara något man får vänja sig vid och göra det bästa av det! Men är så glad att dom ringer varje kväll och säger godnatt och berättar om deras dag :-) det värmer en massa.
Idag åkte jag direkt till *P*. Skönt att få lite trevligt sällis och sen har jag ju saknat han sååå. Så det känndes skönt att komma hit :-) Nu är det fotboll på TVen som gäller ;-) Liverpool spelar ju. Och jag vet redan resultatet eftersom den sänds efter matchen är slut... Men *P* vill inte veta utan vill se matchen!!!
Tur att dom vann iaf!!! Hihi!!!

Imon ska vi åka till Väla i Helsingborg!!! Ska bli jätte roligt...får se om vi hittar något bra. Jag skulle ärligt behöva lite nya kläder...mycke som inte passar längre :-) Men vill ju inte köpa för mycket heller... Får se vad jag kommer hem med ;-) Ska bli mysigt att åka iväg med *P* iaf!!!

På lördag ska jag gå ut i Kna med girlsen!!! Ska verkligen bli super roligt. Det var så länge sen sist. Och vi ska sitta och äta lite gott innan vi tar oss in.

Nej nu blir det sängen för min del. Natti natt på er alla söta!!!

XOXO***

Inga kommentarer: