onsdag 4 januari 2012

Slappisar :-P

Idag har jag och tjejerna haft en härlig slapp dag :-P Så otroligt skönt tycker vi alla tre!!! Vi har kollat lite film och spelat en massa spel :-) Tjejerna fick en del nya spel så det var verkligen jätte roligt att testa alla :-) Sen har det varit en del måsten så klart oxå ;-) Men det blir finare och finare ;-) hehehe.
Innan middagen åkte jag och tjejerna och kollade på två st radhus... Ligger ju i tankarna att flytta... Skulle behöva något lite större och billigare ;-) Inte lätt men har ett par alternativ nu som jag ska fundera på... Tjejerna kunde tänka sig bo på båda ställena vi kollade in idag och det är ju positivt. Men nu är det bara att invänta mina tankar och även hyresvärdarna...

Nu här ikväll har jag fixat mina naglar :-) Var sugen på att göra något helt nytt så jag tog bort allt från mina naglar och började om från början... Och det här blev resultatet!!! Det är väldigt sällan som jag känner mig nöjd när jag fixar mina egna naglar men idag blev det bra!!!



Nej nu ska jag mysa upp mig i soffan med mina sessor och kolla på det nya programmet The Voice Sverige!!! Får se om det är något att ha ;-) hihi

XOXO***



Inga kommentarer: