torsdag 12 januari 2012

Tröttis...

Ikväll är jag otroligt trött... Kunde inte somna alls igår kväll och dagen har gått ok men nu när man sätter sig i soffan eftermiddagen är avklarad och intagen så vill man ju bara sova :-S Och det går ju verkligen inte nu...för då kommer jag garanterat inte somna ikväll :-S Tjejerna ligger på golvet och målar och kollar in bolibompa samtidigt... Till och från hör jag såna härliga små skratt och små "remsor"...Underbart!!! Båda katterna ligger utslagna i varsin soffa och det gör ju en inte piggare ;-) hihi
Nu sista dagarna har jag kollat efter väggmålningarna och det är inte lätt... Har liksom en liten "bild" i huvudet men kan ju inte få ner det på papper :-S Pratade med Carina igår som ska göra min väggmålningar och fick lite tips och trix :-) Det ska bli så otroligt roligt och jag längtar sååååå. Och sen leter jag efter väggskrifter och har hittat en del bra :-) Älskar verkligen detta... Att få göra om och göra det till "sitt". Och jag har verkligen en sån bra känsla över allt detta... Lovely!!!

Imon är det dax för Idas återbesök inne på öron och sen även en hörsel kontroll. Pratade med hennes lärare idag ang att hon pratar så otydligt och slarvigt...och hon delade inte allt min åsikt :-S I skolan talar hon jätte bra och alla hör vad hon säger... Idas lärare trodde det kunde bero på att hemma slappnar hon av och i skolan anstränger hon sig undermedvetet... Men ibl är det verkligen jätte jobbigt när Ida ska berätta något och jag hör inte hälften av vad hon säger... Och sen andra gånger så pratar hon jätte tydligt... Får se vad dom säger inne på öron imon och sen får vi hoppas att hennes rör sitter kvar!!!


Och imon är det fredag redan...denna veckan har verkligen gått jätte fort. Tjejerna vill ha fredags mys men dom kommer inte på vad dom vill ha till middag :-S Får väl se vad vi hitter på... Ida skulle ha chips iaf hahahahaha. Sen ska tjejerna kolla på The Voice Sverige!!! Dom bara älskar alla dessa musik program :-P Och snart är det ju dax för årets melodifestival!!! Det ska bli så roligt!!! Kanske inte alla tycker men här hemma gillas det ;-)

Nej nu ska jag ta och plugga lite och sen ska tjejerna i säng... Eller så tar jag och ringer en sväng ist ;-)

XOXO***




Inga kommentarer: