onsdag 11 januari 2012

Skolstart!!!

Jaha nu var skolan igår igen för oss alla tre här hemma :-) Och ärligt känns det rätt bra att komma in i rutinerigen...men visst är det skönt med lite lång ledigt oxå ;-) hehehe.
Sista veckan på ledigheten han vi ju inte me så mycket eftersom vi satt i "karantän" ju...efter tjejernas magsjuka :-S Men JAG KLARADE MIG...kan ni tro det???? Helt otroligt :-D Och underbart skönt!!! Men det blev en hel del spelande...tur tjejerna fick en del spel i julklapp :-P  Och faktiskt så var alla spelen super roliga och vi spelade dom om och om igen :-) Så det gick ingen nöd på oss riktigt...hihi.

I fredags skulle vi bjuda *P* på lite fredags middag... Och ojojoj vad serri det blev hihi... När Jullan fick reda på att han skulle komma på middag så försvann hon in på sitt rum??!! Och efter en timme kom hon ut igen...men en MENY...till *P*. Så underbart söt var hon när hon skulle förklara att jag behövde bara handla och laga allt som stod på menyn så skulle allt bli bra ;-)  hahaha Jaja det var ju bara ner och handla och fixa... Allt tog lite längre tid än jag trodde så *P* han komma innan allt var klart men det lösta sig ändå :-P Och vi hade en super härlig kväll allihopa och oj så mätta vi var :-P Men tur var väl det ;-) Och *P* sa att han aldrig känt sig så välkommen någonstans så jag tror att Pumizarnar mat-hak blev godkänt ;-)
Så här såg Jullans meny ut





Sen senare på kvällen körde jag bort tjejerna till M för det var hans helg och nu skulle vi försöka komma in i schemat igen efter alla lovhelgerna... Men tjejerna ville så klart inte det... Men jag kände mig inte riktigt redo att "alla" skulle sova under samma tack ännu...kan inte förklara varför riktigt... Men så blev det iaf. Den dagen kommer att komma den oxå ;-)
Resten av helgen tog vi faktiskt bara det lugnt och jag njöt av mitt sällis <3 Och Nova har minsann fått sig en ny favorit :-P Hihi Sötlökar :-P


På sen em i söndags kom underbara Helena på nagelfix/fika och sen en hel del "skit-snack" ;-) Lovely!!! Det var så länge sen som vi bara kunde sitta och ta det så lugnt och bara snacka en massa :-) Och hon är så fin i sin gravid mage!!! Ska bli så spännande och se vad det är för fining där inne... Men får vänta några veckor till :-( hihi Tack gummsan för en härlig kväll!!!

( Helena ville jag inte jag skulle visa hennes face även hon var så söt )


I måndag lyckades vi äntligen :-) Jag och tjejerna hade en heldag med Marie o Co. så underbart och så otroligt länge sen vi alla kunde träffas :-) Barnen lekte massor...och det var så mycke skratt!!! Super tack för hjälpen hjärtat och tack för en underbar dag!!!



Sen har jag hunnit med lite naglar oxå senaste veckan :-)

Här är Linas nalis!!!


Här är Sandras nails!!!


Och här är Emilias nails!!!


Nej nu är det dax för att duscha tjejerna och få dom i säng... Sen ska jag kolla lite film tror jag innan det är dax för sängen för mig med :-P

XOXO***



Inga kommentarer: