torsdag 26 januari 2012

Kallt...

Ok att det är kallt ute just nu men shit vad jag fryser hela tiden :-( Och visst jag vet ju varför... Förlorar man i vikt så fryser man tydligen lättare... Och jag fryser verkligen hela tiden vare sig det är varmt eller kallt där jag befinner mig... Innan har jag alltid varit van vid att vara så otroligt varm hela tiden så det nästan blivit jobbigt... Så det är totalt raka motsatsen :-S
Men nu har jag gått ner precis 31 kg sen min op!!! Det går "saktare" nu och det är så otroligt skönt så huden kan få chans att hänga med lite ;-) Visst är man mycke "lösare" än innan men det gör verkligen inget :-P Och jag har ju haft oturen att inte kunnat träna som jag velat eftersom jag råkade ut för flera op som stoppade upp allt lite... Men nu ska jag snart sätta igång igen :-) Ska bara hinna oxå :-S hehehehe.

Fasen Julia tränar tre gånger i veckan nu...för mycket enligt mig och mina kära... Hon är inte mer än 10 år och visst ledarna vill dom ska tävla i vår så lite duktiga måste dom ju vara men tre gånger...det är för mycket... Och framför allt för Julia... Hon har redan känningar och gör sig lättare illa och det har bara gått två veckor... Så tanken är faktiskt att vi ska "ta bort" en tränings dag... Sen på det ska hon hinna göra sina läxor, och saxofon lektion och träning... Det är mycke för henne nu... Man är rädd att det ska bli för mycke även hon väljer det själv och kanske till slut tröttna på något... Svårt att hålla en bra balans... Sen som förälder är det en massa körning... Man hinner inget i veckan alls... Bara stress känns det som... Och Ida kommer så i skymundan :-( Och det gillar jag inte... Men hon är så glad hela tiden och det är ju bra :-) Hennes dans börjar äntligen på söndag! Som hon har längtat... Idag köpte jag lite nya kläder och ett par bra skor till henne och hon har sprungit runt i de hela kvällen :-) Sötingen!!!

Imon är det dax igen för mitt medicin dropp...förhoppningsvis. Jag har ju inte fått det på ett tag eftersom jag fick lunginflammationen och nu sist hade jag en elak urinvägsinflammation... Så har typ gått på pencilin hela tiden :-S Men nu ska det nog vara dax ;-) Hittade en "kvinno app" idag där man kan anteckna lite alla möjliga kvinno saker... Bla hur min temp är... Den app delen är säkert för dom som "vill" bli gravida men den är även toppen för mig då jag alltid ska hålla reda på min temp och redogöra för min läkare... Så den hissar jag verkligen :-D Så inom kan min läkare få en full rapport ;-) hehehehe. Imon ska jag försöka plugga undan lite oxå medans jag sitter där inne så jag slipper plugga i helgen.

Nu blir det lite serie tittande sen sängen!!!

XOXO***

Inga kommentarer: