onsdag 25 januari 2012

Ojojoj....

Nu blir det bara längre och längre i mellan som jag skriver... Det händer så mycke runt omkring mig att jag inte kan reda ut det ibland :-S  Förra veckan fick min familje ett fruktansvärt tråkigt besked ang en släkting... Det tog väldigt hårt på mig och jag orkade inte vara "själv" så jag "flydde" upp till *P* och det är jag så glad för att jag gjorde :-) Jag kanske inte var något roligt sällis men jag behövde bara honom nära mig... Det blev inte många timmars sömn den veckan men det gick ju tydligen ändå :-P Tusen tack fina du för att du finns där för mig <3 Det betyder massor!!! Och nu saknar jag dig massor ;-) Man vänjer sig snabbt vid sällis ;-)


Sen kan man ju lätt vänja sig vid en privat kock och vid sån här super god middag!!! Och lite vin på det ;-) Nice!!!!

Idag är jag lite extra stolt över min fina vän *M* Och så över lycklig... För idag tog hon sitt körtkort!!! GRATTIS!!! Du har klarat dig igenom detta trots sjukdomar och skit runt er...Så stort!!!


LOVELY!!!!

I fredags fick jag åka till läkaren med Jullan efter att hon haft ont i sitt ena knä hela veckan hos M... Och hon hade en inflammation och vätska i det så det blev dax för en ny spruta... Men denna gången blev hon mer rädd och nervös så det slutade med att dom fick ge henne lite lustgas och då gick allt på 5 min :-P Och oj vilket leende hon hade efteråt... Och det ända hon hade att säga var: Åh mamma när får jag göra detta igen??? Hehehehehe Söting!!!
Och nu springer hon som vilket annat barn igen ;-)

Nu är jag ifull gång med all packning här hemma :-) Idag är det precis en månad kvar tills vi flyttar till "vårat" radhus :-) Det ska verkligen bli så härligt och underbart... På MÅNGA sett kan jag lova... Men oj vad saker jag har igen :-S Men det är bara att rensa och kasta en massa...för jag har inget stort förråd i radhuset som jag har här i lgh:en. Och jag kommer få ett eget sovrum :-) Känner mig som en lite flicka hahaha. Men just nu sover jag ju i min klädkammare :-S Och visst det har väl funkat men det är inte hållbart i längden... Men vad gör man inte för sina barn ;-) Och jag har "stora" planer för radhuset... Här ska det fixas till minsann hihihi. Så nu längtar jag otroligt mycke!!!

Dax att hämta Jullan strax på gympan...

XOXO***



Inga kommentarer: