söndag 29 januari 2012

Helgen slut...

Då var denna helgen oxå slut... Det går så fruktansvärt fort nu tycker jag... Men jag har haft en underbar helg iaf!!! I fredags hämtade jag och mina sessor våran Maddis på flyget :-D Denna helgen har vi verkligen kunnat umgås och haft så underbart...så man vill ju inget av det ska ta slut... Tyvärr blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss... Anledningen till att Maddis kom ner var för att hon ville hälsa på våran kusse som är sjuk...och tro det eller ej...men just nu är det besöks förbud inne på blekinge sjukhuset :-( Så tyvärr kunde ju inte Maddis hälsa på henne...men hon vet iaf att Maddis varit här nere och för vilken anledning...
Jag och tjejerna har njutit till max iaf!!! Och igår kväll fick hon chansen att "lära" mig dricka lite rödvin :-) Och ärligt...allt handlar nog om vad det är för vin för det vi drack var gott :-) Jag själv kan ju inte så mycket om viner så jag får nog ta och lära mig lite mera :-)


I lördags åkte jag och Tommy in till Mc Donalds med våra tjejer :-) Dom hade nämligen ansiktsmålning där på dagen!!! Tjejerna tyckte det var jätte roligt och sen passade vi på att äta lite lunch när vi ändå var där ;-)

Så här söta blev mina sessor ;-)


I förra veckan var jag nere på Team Sportia och fyndade lite kläder och skor ;-P Hittade nya dans kläder till Ida fisen och nya inne gympaskor till henne oxå :-) Och hon blev verkligen super glad :-D Sist var det Jullan som fick men denna gången var det Ida som behövde... Sen hittade jag äntligen min eftersökta Puma mössa ;-) Lite så fjantigt kanske men jag ville så gärna ha den ;-) Så nu är jag oxå nöjd ;-)


En redo Ida!!! Min sötint <3


Ida och sin dans lärare!!!


 
Idag var det ju äntligen dax för Ida att börja dansa igen :-) Hon har längtat så mycket efter det och var redo långt innan vi skulle åka :-) Och när vi kommer ner så får vi reda på att det är inga "mindre" barn som anmält sig till denna terminen :-( Riktigt tråkigt måste jag säga... Dom flesta dansverksamheterna i stan har "lagt ner" och Ida vill så gärna dansa... Men världens bästa dans lärare Angelina Loberg tyckte Ida skulle prova att dansa med dom "mycket" äldra barnen och Ida skuttade av glädje så klart... Och är ju mycket yngre och har ju inte alls dansat så som dom gör men hon kämpade och försökte verkligen :-) Så nu ska hon få gå kvar i denna gruppen bara för att få dansa!!! Så super snällt verkligen!!! Så nu ska Ida dansa två gånger i veckan och Jullan gympa 2-3 gånger i veckan :-S OMG hehehe Men man gör ju allt för sina tjejer ;-)

Imon har jag en lektion resten av dagen kommer det pluggas här hemma en massa :-) Ska försöka få undan en massa nu i veckan så jag slipper plugga nästa helg...
Men nu ska jag krypa ner i sängen!!!
Natti natt på er!!!

XOXO***

Inga kommentarer: