måndag 27 augusti 2012

Vardagen snnnart igång...

Tjejernas vardag är nu igång! Men jag har denna veckan "ledigt" oxå... Men mycke förberedelser är det... Ser verkligen fram emot måndag nästa vecka när "allt" börjar :-) Och då börjar även tjejerna fritids aktiviteter... Blir ett himla massa körande...men vad gör man inte för sina barn :-)
 
Tjejernas skol start!!!


 
Nu i helgen var jag och tjejerna hos Per i Älmhult :-) Det var jätte mysigt och vi tog tillvara på all tid vi lyckades få mellan fotboll och jobb pass :-) På lördagen var det ju dax för tjejerna att få gå på Diggiloo!!! Och oj vad dom såg fram emot det :-) Tyvärr mådde inte jag toppen men jag bet ihop och gjorde det bästa vad det... Och vi fick en toppen kväll!!! Tjejerna stod och sjöng och dansade så fort dom kände igen låtarna :-) Vi var lite kalla och blöta men väldigt glada när allt var slut!!!

 
 
Sen sov mina sessor söt!!!
 
 

Igår tog vi bara det lugnt. Tjejerna var mest ute och cyklade och lekte i området. Sen var det ju dax för oss att åka hemåt :-( Kändes jätte jobbigt även jag vet att jag kommer tillbaks redan imon...men ville inte helgen skulle ta slut...
 
Imon åker jag och T ner till Malmö för en dag för oss själva :-) Det ska bli super mysigt och skönt... Vi ska bara går runt och njuta och trivas... Så lite fint väder hade inte skadat tack!!!
Sen åker jag direkt tåget till Älmhult och är med min älskling vår sista lediga vecka tillsammans :-)
 
Nu blir det till att packa lite!!!

XOXO***

Inga kommentarer: