måndag 3 september 2012

Linnéuniversitetet!!!

Nu var första dagen som högskole student klar :-P OMG vad mycke det är som snurrar i huvudet... Men vad roligt detta kommer att bli :-) Imon är det dax för stor träff i Kalmar för alla Förskollärare studenter i "Kalmar regionen". Jag och Jossan åker upp tillsammans och det känns jätte bra... Skönt att känna någon faktiskt :-) Och imon lär vi väl få ännu mera info så det är snart dax för sängen!!!
 
Förra veckan var jag hos min älskling då mina sessor var hos sin pappa... Hade en skit vecka med min kropp, hade feber och otroliga biverkningar av mitt "dropp" så nu är jag insatt på en stor kortison dos varje dag och from i morse känns det ok igen... Så förhoppningsvis kan jag avsluta på onsdag. Men jag försökte njuta massor med min älskling eftersom det var vår sista lediga vecka... Vi var runt lite så gott jag orkade och kollade på lite bilar :-) Han har ju bestämt sig för att byta men frågan är till vad för bil??? Inte lätt att bestäma sig :-P hihi Men vi får väl se :-)
 
Nu saknar jag honom massor... Och denna veckan "går vi om varandra" Han jobbar kväll och är hemma när jag sover och jag går i skolan om dagarna när han är "ledig"... Så inte nog med att jag inte kan träffa honom och bara kramas lite så kommer det bli tufft att få ihop telefon samtalen oxå :-( Och det känns jätte tungt... Saknar ju verkligen ihjäl mig efter honom...
Men jag försöker mysa massor med mina sessor och dom är så goa :-) Vi har haft en toppen kväll och nu sover dom gottit!!!
 
Så nu blir det lite kvällsmat och sen sängen för mig me!!!

XOXO***

Inga kommentarer: