lördag 28 september 2013

Dop

Min hjärna går på högvarv... Imon är det dax för Neo att döpas!!! Men gud så mycket det är att förbereda... Har lägger under kontroll med det är ju så mycket... Idag var Marie här och hjälpte mig med pajerna och jag hade inte klarat det utan henne!!!! Alla barnen lekte en massa och jag underhöll Neo hihi. Men färdiga blev pajerna!!! Sen kom mamma och hjälpte mig med Neo så jag kunde färga mitt hår äntligen... Och oj så Ida och Julia hade saknat sin mormor nu när hon varit iväg en hel vecka hos Maddis och Co. Så nu tycker vi det är skönt att hon är hemma, då är ordningen återställd ;-) hihi
Och imon är det ju inte bara dop... Julia ska sjunga på talang innan oxå... OMG allt på en gång... Känner mig lite smått stressad över det... Men vad gör man inte dom mamma... Bara till att ställa upp och se glad ut ;-)
Nej nu får jag väl kämpa lite så jag somnar :-P



Två godingar från idag!!! Hedda är så otroligt snäll och go med Neo!!!

Natti natt på er!!!

Inga kommentarer: