tisdag 1 oktober 2013

Talang och Dop

Denna helgen gick verkligen fort men den var helt underbar!
Först bjöd lördagen på Talang tävling nere i gallerian och min sötaste Julia skulle ju vara med!!! Hon har verkligen utvecklats genom åren men det räckte inte riktigt till en final plats så en fjärde placering blev det!!! Lillebror somnade så klart :-P hihi

 
Sen var det ju dags att förbereda oss inför Neos dop. Herregud vad mycket man har att göra vid sådana tillställningar och sen ska man se till så Lilleman får sova och äta ordentligt också innan själva dopet :-P
Allt gick faktiskt väldigt bra och jag är super nöjd!!!
 
Julia och Ida sjöng för sin lillebror i kyrkan!!! Så stolt över mina sessor är jag. Maria och Linnea sjöng även vackert för vår prins :-) Maria sjöng Välkommen hem och Linnea sjöng Utan dina andetag. Så det var mycket fin sång på Neos dop!
 
 
Lilleman blev lite trött precis innan vi skulle gå in i kyrkan men piggade på sig efter en liten stunds gos hos mamma :-)
 
 
Här kommer lite fina bilder från Neos dop!!!
 
 
Neo med sina tre fina gudföräldrar!!!
 
 
Neo på "efterfesten". Neo med farmor och mormor! Sen hjälpte systrarna till att öppna alla fina presenterna!!
 
 
Ett dop för en liten bebis är krävande :-) Då passade vi andra på att äta lite när Lilleman sov!!!
 
 
Neo men "tant" Linnea. Bords dekorationen jag hade fixat!
Sen blev det fotografering... Neo med föräldrar och mormor, morfar, farmor och farfar!
 
 
Här är fina Neo tillsammans med morbror Emil och Ida och sen med gudfar/farbror Johan!!!
 
 
Neos fina dop presenter!!! Tusen tack alla fina!!! Böckerna sjunger vi och läser ur reda :-) Julia tog tag i det direkt hihi
 
 
 
Alla presenterna var underbara men denna var något extra!!! Gudmor Marie hade här mig nämna en liknande tavla en gång och snappat upp det och skapat en alldeles egen till Neo... Blev så glad och överraskad!!! Den är otroligt fin!!!
 
 
 
Idag så saknar jag dessa två lite extra... Men snart åker jag och Neo upp till dom!!!
 
 
Förra veckan var jag och Neo inne i Karlskrona en sväng med Marie och hennes små sessor. Hittade lite till Lilleman :-)
 
 
Tyvärr blev jag och Neo dåliga i söndags... Båda med feber och förkylning... Idag är vi lite bättre men fy det är inte lätt att vara ensamstående med en bebis och vara sjuk...men allt går :-)
Imon hoppas jag vi är piggare så vi kan gå på vår BVC grupp :-) Tror jag skulle behöva de och sen tänkte jag väga och mäta honom också!!!
 
Idag blir min lilla älskling hela 5 månader... Vart tar tiden vägen??? Grattis min lilla älskling mamma älskar dig massssssor <3 p="">
 
 
Nu är det dags igen för oss att ta natt... Nätterna här hemma är ju inte så super bra tyvärr så då får man passa på att lägga sig när Lilleman väl sover... Som han brukar göra fram till 1 eller 2 på natten... Sen är det "bök" fram tills han "vaknar" för morgonen... Så natti natt mina finingar!!!
 
XOXO***
 

Inga kommentarer: