söndag 6 oktober 2013

Underbar dejt!!!

Ikväll har jag lyckats få en underbar dejt med Ben & Jerrys!!! Lovely!!! Det är inte ofta som jag sitter "själv" i soffan men ikväll hände det ;-) Neo ligger i sin säng och sover och jag mumsar på glass!!!
Igår gjorde inte vi så mycket här hemma... Neo hade fortfarande feber men var ändå lite piggare tyckte jag framåt eftermiddagen. Så det blev mycket mys och bus :-) Vilket jag tycker är såååå härligt!
Idag tog jag mig en promis med Lilleman ner till loppisen, det har verkligen varit underbart väder ute idag och Neos feber är borta vilket känns så skönt. Väl nere på loppisen insåg jag varför jag inte är där nere... Är ju bara massa skit hihi och sen dessa människor... Ja jag vill inte peka ut några men det finns ju en viss "sorts" människor där nere som har väldigt lite respekt mot andra och beter sig illa...och jag går ju bara och retar mig på dessa och får ju inte ut något av loppisen :-P Men vi träffade fina Matilda och goaste Harry där nere och hade en härlig stund i Brunnsparken med dom iaf!!! Han är ju så söt denna lilla pojk och som han springer omkring tultandes hihi.
Sen gick vi hemåt för lite lunch!
 
 
 
Idag är en stor dag!!! Neo har smakat sin första smakis!!! Det blev päron puré och oj vilken succé det blev. Han gillade det verkligen och blev arg när vi skulle "sluta" hihi Sötlöken!!! Imon när pappa Per kommer så ska vi små testa gröt tänkte jag...får se om det är lika poppis :-P
 
 
Nu är det dags för mat för Neo och sen blir det sängen även för mig. Imon kommer äntligen tjejerna hem igen...som jag har längtat efter dom. Ser fram emot en härlig vecka med alla mina fina barn!!!
 
XOXO***

Inga kommentarer: