torsdag 10 oktober 2013

Sessor vecka!!!

Då har stora delar av veckan gått med mina sessor. Jag känner mig så otroligt hel när dom är hemma hos mig men jisses vad dagarna är fulla från början till slut, men det är underbart! När tjejerna kommer ser man deras lycka i ögonen när dom ser sin lillebror och han blir lika glad. Så det är inte många sekunder lilleman är "själv" vilket är underbart men så krävande sen veckan efter när jag är själv med prinsen. 

I tisdags kväll var jag iväg på en föreläsning av en polis ang nätmobbning. Den var sjukt intressant och alla föräldrar borde verkligen gå på den om man får chansen. Så mycket som man inte tänker på men som finns i våra barns vardag. Och i onsdags fick barnen en liknande föreläsning av polisen och Julia tyckte oxå den var mycket tänkvärd. 
I onsdags var jag och Neo först iväg på vår Bvc träff och det var många sjuka tyvärr men vi har alltid lika trevligt tillsammans. Man längtar varje gång till nästa träff. Nu är vi några mammor som träffas utanför gruppen och det är verkligen jätte kul det oxå. Dom är så härliga dessa mammor och barn såklart!!! Nästa vecka har vi bokat in en bad dag med våra bebisar på kaskad i Tingsryd. Det ska bli jätte roligt och spännande. Neo älskar ju att bada här hemma iaf så hoppas han gillar att bada i bassängen oxå!!! Annars får vi väl fika och ha trevligt ändå!!!
På eftermiddagen i onsdags fick jag äntligen mina mediciner igen :-) Och nu hade jag gått ner så mycket i vikt så medicin mängden hade minskat och tiden för droppet minskade oxå. Allt gick jätte bra, har bara en jobbig huvudvärk nu hela tiden men den försvinner nog imon. Den brukar hålla i sig i några dagar bara. 
Idag har jag och Neo varit och lunchat med Harry o Matilda, alltid lika trevligt och han är ett sånt charmtroll denna lilla Harry!!!
I eftermiddags har vi bara myst här hemma och det har varit så härligt. Imon när jag hämtat tjejerna i skolan ska vi hämta Meja på hennes skola :-) Ida längtar jätte mycket sa hon här ikväll innan hon la sig. Så imon blir det en massa bus!!!

Här hade Ida och Neo lite morgon mys!!!


Så här somnar lilleman gärna på sin mamma!!! Myssssss



Mitt lilla charmtroll!!!



Sover gottit i vagnen!!!



Natti natt på er godingar

XOXO***


Inga kommentarer: