söndag 22 mars 2009

Fyyyyyy för ensama söndagar....

Fyyyyyyy för ensama söndagar.....

Idag är det inte alls lätt. Känner mig så ensam.... Vill mest bara gråta... Hjärtat känns så tungt och ledset idag...när ska det bli bättre??? Lever nog i hoppets värld just nu...önskar så starkt att jag nog snart spricker. Men dagen har rullat på ändå :-) Tur jag har mina underbara tjejer :-)

Dagen började med att vi skulle försöka oss på att cyckla ner till Julias simskola :-) Tjejerna var så glada.... Jag spänner fast Ida och hoppar upp på cycklen....och märker ganska snart att det är ju ingen luft i ljulen :-( såååå det var ju bara att oppa av och slänga oss in i bilen istället :-( Kan säga att jag var inte jätte popis i bilen... Men fram kom vi i alla fall!!!

Julia var jätte duktig i vattnet idag. Ida sprang runt och lekte med Dea hennes dagis kompis...gud så söta dom var!!! Sen avslutade vi simningen med en glass :-) mums!!!

Sen gav vi oss en för att plantera lite blommor...så roligt...och så fint blev det!!! Men så kallt det var...inte allt lika varmt som igår.


Sen gav vi oss in och fixade lite lunch...man blir ju lite hungrig av allt planterande ;-)

Julia sprang ut och lekte efteråt så klart...så roligt när hon kan göra det. Ida fisen valde att lägga sig på soffan framför en film och mysa...hon är inte alls bra...förkyld och förhöjd temp och med tagen...lika bra att varva ner då ;-)

Ha det bäst till näst ;-)





1 kommentar:

Annapanna sa...

ÅÅh vad fint! :-D