tisdag 24 mars 2009

Snö..nej nej

Fy så drygt det var att vakna idag...snö...snälla lägg av nu...Fasen mina blommor fryser ju ihjäl...Inte blev jag glad i alla fall!!! Fast visst inget kan nog bli värre än vad jag fick veta igår :-( Hur mycket ska en människa orka...den frågan har jag ställt mig så otroligt många gånger så det börjar bli löjligt... Nu känner jag mig mest förbannad och sur...Våga bara sätt dig på mig idag...hahahaha

Idag fick Marcus vara hemma med Ida...ja, jag kan ju inte vara hemma varje dag!!! Kändes inte helt hundra med Ida idag...det är något som trycker henne??!! Önskar jag kunde läsa henne bättre. Nu här ikväll var hon jätte gnällig och känslig igen...men vi fortsätter med dubbel medicinering ett tag till så får vi se vad det leder till.


Idag hade Julia Ronneby Flickorna :-) Hon är så duktig :-) Snacka om att man är en stolt mamma...två meter längre ;-) Idag fick vi hem en cd med bilder från gymnastiken...så roligt. Ida satt och klappade Julia hela tiden och sa: vad duktig du är Julia!!! Så sötttttt

Imon ska jag till "L" igen, behövs vill jag lova... Känner mig alltid fler kilo lättare när man tömt sig lite. Och jag som var så emot det från början...har ändrat mig kan jag lova. Sen är det jobb som gäller fram till halv fem.
Imon kväll har Julia sin Vår show med fritids...ska bli så roligt. Hon är så nervös, tycker nästan lite synd om henne. Försöker peppa henne så gott jag kan :-) Tyvärr följer inte Marcus med...måste jobb...dubbel bokat...mmm synd.

Nej nu väntar nog sängen...ja för inte är det någon som ligger där inte...den är så tom att det ekar :-( Fy så drygt det är nu...blir så ledsen varje gång jag ska sova...vill inte ha detta liv jag tvingas leva...Önskar jag kunde vakna upp ur denna mardröm...men inte...

Ha det bäst till näst ;-)

Inga kommentarer: