onsdag 25 mars 2009

En vanlig onsdag...nej inte alls...

Idag har jag varit hemma med Ida fisen igen...hon är inte alls bra i sin fot. Haltar jätte mycket och har ont. Var inne på barn idag och dom vill bara avakta några dagar till med dubbel medicinering...Hur länge ska hon behöva ha ont??? Blir så trött på detta... det gör så ont i mitt hjärta. Önskar jag kunde ta hennes lidande.
Men besöket hos läkaren var en kamp... Ida har blivit så personlighets förändrad... Inte alls denna glada och lätta tjej som det brukar vara.... Utan sur och trotsig ständigt...blir så ledsen när jag ser hur hon beter sig :-( Hon mår inte alls bra.
"Jag måste göra detta för mina barn ska må bättre" Kyss mig i röven...inte fan mår mina barn bättre nu...hur kunde man tänka så???? Egoism är ordet...h*n söker... Inget har blivit bättre...det går utför hela tiden för dom. Varför ska dom behöva gå igenom detta helvete...dom har inte gjort något ont... Försöker finnas så mycket jag kan...men nu får jag inte det heller...måste kliva åt sidan...visst när ansvaret tas från andra hållet ska jag kliva åt sidan...inte så lätt att göra det innan det sker...vill min barn det bästa. Kärleken till sina barn är den sanna kärleken...något större får man aldrig uppleva :-) Är så lyckligt lottad!!! Älskar er tjejer mest av allt!!! Ni får min värld att fortsätta!!!

Idag var Julias vårshow med fritids oxå :-) Så duktig hon var... Är så stolt över henne. Hon var så nervös i morse men inte alls när vi kom ditt...då var jag jätte nervös...eller exalterad rättare sagt :-) Kändes så spännande... Man såg på Julia hur hon sken på scen...åhhhh är så stolt :-) Hon var så glad när vi åkte hem...men hon saknade pappa...tyckte det var tråkigt att han behövde jobba... Försökte förklara så gott jag kunde att så är det ju ibland...

Nu väntar sängen...känner mig inte alls bra idag..febrig och dan...måste sova bort det... God natt mina vänner

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: