lördag 13 juni 2009

En trött Lördag

Ett bra tag sen jag skrev här....

Livet är så upp och ner som en otäck berg och dalbana... Att vakna varje dag och vara rädd för dagen är så otroligt jobbigt... Min ångest är tillbaks och kan inte kontrollera den över huvudtaget... Är så rädd mina älskade tjejer ska bli drabbade...

Har blivit så sviken av personer och har så svårt att resa mig efter detta... Vill tro så gott om människor runt omkring mig... Ger dom chanser på chanser...men inte....

Nu har Julia i allafall slutat första klass :-)Hon var så fin i sin nya sommar kläning...Så stolt som mamma är man när barnen känner sig så fina. Hon var så duktig och sjöng en massa i kyrkan!!! Sen fick Julia själv bestämma middag...macdonalds naturligvis :-) Synd bara att färden in bestod att jobbiga diskussioner...inget jag vill barnen ska behöva höra...men han kunde tydligen inte tygla sig :-(

Lilla Ida hade oxå avslutning fast förra veckan...åh så söta dessa små barn är :-) Ida sjöng så det stod härliga till...min lilla prinsessa :-) Sen blev det lite picknik men tårta och saft ;-) han undan regnat...

Ja detta är en start...hihi

Ha det bäst till näst ;-)

Inga kommentarer: