söndag 28 juni 2009

En söndag på jobbet...inte lika kul...

Japp sitter här...så drygt...vill ut i solen med tjejerna. Framför allt när inte ens M har dom...Det är hans helg och än så länge har han inte haft dom helt själv någon helg...och även denna helgen behövde han barnvakt. Visst absolut kan jag känna om han behöver in och jobba...det kan han ju inte alltid styra över när kunderna vill...men repa...det får man göra på "ledig" tid... Nu vet jag att mina älskade tjejer har det super bra hos sin faster och kusinerna...Dom älskar verkligen att vara där, och dom blir så fint bortskämda ;-) Men det är bara en princip sak att han alltid bokar upp saker dom få helgerna han har barnen.
Men i vilket fall som helst så kändes det som dom hade en toppen dag med honom igår...han inhandlade en badpool till dom :-) Oj så glada dom var :-) Ida var så ivrig att berätta för mig när jag kom hem att hon inte fick ut ett ord...hihi

I eftermiddag åker jag till Öland en sväng, till girlsen :-) Ska bli så nice...fast är ju tillbaks på jobbet kl 15 imon igen...suck...Men ska nog hinna med både det ena och det andra ;-) hihi***
Men längtar redan efter mina tjejer...det är ju inte så ofta jag är ifrån dom och absolut inte en natt...men det kan vara nyttigt för oss alla intalar jag mig i alla fall :-/

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: