onsdag 24 juni 2009

Önskar tröttheten kunde försvinna...

Tycker det börjar bli jätt jobbig att alltid vara så här trött...Jag gör verkligen allt för att försöka vara pigg. Lägger mig tidigt, äter "rätt" osv... Lena säger att det är allt det psykiska som jag bär på som slår ut i trötthet... Men det är fruktansvärt... Fan har sovit 8 h inatt och jag går som en zombie... Mie på jobbet tog med mig bort till kaffe automaten och sa: Nu ska vi smaka kaffe Susanne hahaha. Och alla ni som känner mig...JAG DRICKER INTE KAFFE... Men okkkk jag provade... Fy fan säger jag bara...och vilken andedräkt man fick då!!! Hua, fy och bläää hahaha men nu är det "provat" hahahaha

Lilla Ida fisen var så pigg och gosig imorse...så underbart :-)
Igår busade vi i studsmattan i flera timmar...haha...skrattade så jag nästan kissade ner mig...dom skulle ju bara hoppa på mig??? Hihi Men vi hade ne underbar eftermiddag/kväll...och vädret lika så...Älskar mina små prinsessor så mycket!!! Dom ger mig livskvalite :-) Alla för en, en för alla ;-) FOR EVER!!!

På fredag kommer dom underbara ;-) Marie, Meja och Elli. Ska bli så mysigt...längtar så efter dom. Oj vad vi ska hoppa och leka...och fika ;-) hihi

Nej nu är rasten slut...jobba jobba...

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: