fredag 26 juni 2009

Sol och bad :-)

Idag har jag och tjejerna varit ute på gökalv och solat o badat...helt underbart.
Tjejerna sprang runt och badade och byggde sandslott hela tiden....så roligt...
Vi hade underbart sällskap av Marie, Meja och Elli & Veronica och hela familjen. Jag hade fixat lite lunch till mig och tjejerna som vi åt i omgångar när det fanns ro ;-) hihi Nu är vi rätt trötta efter all sol :-)


Tjejerna ska till farfar på kalas men M. Är oxå bjuden men ska inte följa me efter allt som hände igår :-( Känner mig så besviken och chockad...Förstår inte varför denne person ska yttra sig...orden sårar faktiskt. Och tycker inte att människor ska lägga sig i min och M´s seperation... Det är endast vi som vet vad som händer här hemma och var vi står och vad vi kommer överrens om...Sen får andra ha sina åsikter...det kan jag inte göra något åt... Men ibland undrar man varför personer måste yttra sig och inte förstå att det sårar som sagt!!!

Ska till min underbara Marie en runda ikväll :-) Behöver lite trevligt sällskap :-) Men sen ska jag tydligen åka och hämta tjejerna när det passar för M??? Fattar inte... Jag ska inte ha barnen ikväll men ändå ska jag ha dom??? Ja ja...önskar jag kunde ha dom jämnt...men så ego får jag inte vara...eller??? ;-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: