söndag 25 oktober 2009


Är så chockad....över vissa människor som inte har några egna liv utan måste leva på andra... Men varför måste man förstöra för andra... Ibland tror jag inte människorna förstår vad det är dom gör...men tycker dom borde tänka lite längre...


Men det är kul i alla fall att min blog är så intressant...så den ligger som favorit länk i vissas datorer även dessa personer inte vill ha me mig att göra...sen lägger man till lite egna ord och pratar ut... Vad vinner ni på de??? Jo skada andra människor och deras små barn... Ni fattar som sagt inte vad det är ni gör... Om ni väljer att inte ha me mig att göra av olika anledningar tycker jag ni ska stå för de... Låt mig vara då... Jag lägger mig inte i era liv... Och den stora frågan är VARFÖR??? Har ni så tråkigt i era egna liv kanske???


Till alla er andra härliga läsare....tänk att det finns så många underbara personer :-)Tack för att ni finns... Massa kramar till er godingar...




Nå till min lilla helg då.... Har varit utan mina små tjejer denna helgen :-( Fy... kommer aldrig vänja mig :-( Men vi har pratar rätt mycke ändå... Lika härligt varje gång dom ringer mig. Jag så glad.... Försöker hålla mig sysslo satt och tänka på annat...men det är så svårt... Har försökt packa... Men GUD så mycke saker vi har... Det tar ju aldrig slut... Och det är så svårt att få tag i kartonger. Dom är alltid slut när man kommer vilken tid det än är... Och det är jätte svårt att "del" upp oxå när man packar själv... Vet ju inte vad han vill ha och inte. Vi har skrivit en lista på dom stora sakerna där vi fått till det bra tycker ja... Jag får de mesta möblerna och han har tagit en massa andra dyra prylar... Det är en del jag måste komplettera me men det får jag ta efter hand... Fasen imon är det ju bara en vecka kvar tills jag får lägenheten...jippi... Ska bli så roligt :-) Skönt att få sitt eget och veta att bara jag har nyckel och ingen annan... Inte behöva vara så orolig varje dag att det "ramlar" in någon... Nu har det visserligen funkat super bra...men det sitter i de som hänt. Tjejerna tycker oxå det ska bli så roligt att flytta :-) Vill involvera dom så mycke som dom själva vill. Varje gång vi varit på maxi och handlat vill dom alltid att vi kör förbi... Så spännande tycker dom det är!!! Och det känns skönt. Ida fisen har inte riktigt förstått att vi inte ska bo i huset mera men det kommer väl...

Imon ska jag hämta mina prinsessor i alla fall :-) Ska bli så underbart... Dagen kommer kännas så lång... Men om vi ska mysa massor :-) Sen är vi lediga på tisdag så dom behöver inte lägga sig så tidigt om dom inte vill!!! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på att göra på tisdag ännu...tänkte kolla lite me tjejer och se vad dom vill... Gissar på att Ida vill till leklandet hihi...men vi får se :-) Bara vi gör något tillsammans...

Ha det bäst till näst***

2 kommentarer:

jess sa...

Skickar en kram till min vän. *KRAAAM*

Anonym sa...

:) Skickar en bamse kram till dej och dina söta barn!! Allting kommer bli bra med tiden../mitta