söndag 18 oktober 2009

Kärlek

Oj nu var det ett tag sen...av många anledningar....


DET ÄR EN RIKEDOM ATT FÅ ÄLSKA OCH ATT ÄLSKAS


Kärlek...så underbart...kärleken till sina barn är obeskrivlig...det finns inge större!!! Att se sina små i ögonen och känna sån kärlek...Jag älskar mina tjejer över allt annat. Vill dom ska få det bästa här i livet och få en behaglig resa framåt.... Dom har fått utstå så mycke under denna jobbiga tid... Och inget kan dom göra utan måste bara acceptera stackarna...
Vi vuxna har större val...även det inte alltid känns så. Men dom små...vad kan dom göra??? Hmmm...känns så hemskt....men nu kan det bara bli bättre ;-) Nu flyttar vi den 7 november och vi ser så mycke fram emot det :-) Lovely...

Sen finns det annan kärlek....ja....massa olika finns det... Johanna fick mig chockad igår...vi satt och snackade en massa och skrattade så jag höll på att kissa ner mig....så kul vi mina vänner :-) Men till de som fick mig chockad... "men gumman du är ju förälskad" VA??? nene inte jag...jag blev så chockad...så känner jag mig inte...men så började jag tänka efter...hmmm ne jag är inte förälskad i någon...snarare förälskad i känslan tror jag...eller så långt kan jag erkänna ;-) hihi... Men jag blir lite rädd... är inte så tuff som jag trodde :-S Är nog väldigt rädd efter allt som hänt... Men däremot trivs jag me läget som det är... Visst finns det någon där ute som gör mig så glad :-) Och det underlättar vardagen... Får det att pirra till lite extra ibland när det behövs... Den slags kärleken behövs oxå... Den gör mig så varm... Så glad... Får mig till att inse att det finns "något" där ute... Får mig till att vilja gå vidare med storm steg...lämna att förfälligt bakom mig och blicka framåt... Något som suttit långt inne i mig... Jag hade låst och kastat bort nycklen...men någon hittade nycklen och lirkade upp låset en aning... Men än har ingen kommit in ;-) hihi


Sen behöver vi ju alla sex oxå ;-) hihi Och visst det kan man ha utan kärlek...men faktiskt finns det inge bättre än att ha det men någon man naturligtvis bryr sig om oxå ;-) Det blir så mycke mer då.... Men.... Jag var me om något helt otroligt här om veckorna....jag säger bara OMG hahahaha.... Fan trodde inte saker och ting kunde vara på vissa sett....men till och me jag blev mållös ;-) hihihi

Sen är det helt underbart me all denna kontakt me alla underbara ;-) Har verkligen rensat bland människor i mitt liv...och det har bara blivit så mycke bättre... Och det har kommit in så mycke roligt i mitt liv ;-) Det händer så mycke roligt just nu :-) Känns som det är på tiden :-) Älskar msn hahahaha....känner mig som fjorton igen hahaha men gott att hålla kontakten men människor där....


Ne nu ska jag gosa ner mig i soffan me mina underbara tjejer :-)

Ha det bäst till näst***

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är FÖRÄLSKAD vännen :) värmer så att du är lycklig du är en underbar vän och jag har saknat dig är så glad att vi har hittat tillbaka till varandra och vår vänskap ....
kram Tessan

Susanne sa...

Du är underbar vänner!!! Är så glad att du klivit in i mitt liv :-) TACK

Kram vännen

jess sa...

Åh vad glad jag blir av att läsa detta! Härligt att du mår bra och är glad :O) Kramisar jess och Ty