torsdag 17 september 2009

Hungrig...haha


Japp då var vi igång jag och Marie...Fan så svårt det är tycker jag :-( Känner mig så stressad för övrigt i mitt liv och känner att jag inte riktigt hunnit förbereda mig...men det ska gå :-) Vill så gärna :-) Är så glad att ha min vän vid sidan om mig :-) Hera we come beach 2048 hahahaha


Sjuk...japp det är mitt andra namn....fasen så drygt detta är...jag blir verkligen inte frisk :-( Nu är jag så svullen i halsen att jag får klök reflexer och spyr :-( Hatar att vara sjuk :-( Och det vill ju inte ge med sig... Åh så mycke pengar jag losar....DRYGT....


På söndag fyller min älskade Julia 8 år :-) Ska bli så roligt...har köpt en massa fina saker till henne...hon kommer bli så glad...hoppas jag hihi
Vid ett tiden ska vi ha lite kalas och sen ska hon få välja middag så ska jag fixa den åt henne :-) Älskar födelsedagar...vill det ska bli en toppen dag för henne!!!

Inatt sover hon på skolan...dom har läger dag :-) känns jätte konstigt... Hon är ju så "liten" hihi Men hoppas hon har roligt :-) Hon slipper ifrån allt här hemma en stund... Idag tog det exakt 4 min innan han var igång...är så trött på detta...ska bli så skönt att bo själv... Vi kan verkligen inte upföra oss...han vet precis vad han ska säga och göra för att jag ska bli ledsen eller arg....och jag stör mig på allt och kan inte hålla mun.... Ingen bra kombination.... Vill bara att tjejerna ska få det lugnt....
Och imon ska han kolla på en etta???? Fattar inte hur han tänker??? En etta med två små barn... TRÅNGT...eller är det jag som tänker fel??? Men han har säkert en bra anledning???!!!

Idag kom min älskade mamma hem med kakor hon bakat till Julias kalas...hmmm som jag inte får smaka...då jag bantar :-( hmmm hihihi Julia kommer bli så glad imon när hon ser kakorna :-) Kommer alltid vara en "bullmamma" så länga min mamma bakar bullarna åt mig hahahahaha.... Så underbart :-) TACK

Nej nu är det Idol time :-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: