onsdag 9 september 2009

Låst min blogg

Nu har jag låst min blogg... Finns en massa olika orsaker till det... Känns bara bäst så här :-)

Idag har jag och Julia varit hemma...Hon är inte alls bra :-( Febern kommer och går hela tiden och hon är såååå förkyld. Hostar så kraftigt så hon gråter stakarn :-( Tycker så synd om henne :-( Känns inte alls bra att inte kunna vaa hemma med hene imon...Måste verkligen jobba... Så pappa får vara hemma med prinsessan...


Idag hade vi visning igen...fick reda på det 4 timmar innan...puuu....panik kan jag säga... Fan....städade järnet kan jag säga... Men bra blev det... Tyvärr lutar det åt att vi kommer att ge bort vårt hus för 2,2 miljoner :-( känns inte alls ok men troligen ett måste :-( Är bara så orolig hur jag ska kunna klara mig sen efteråt med alla dessa skulder.... När vi levde tillsammans kändes det mer ok att leva med dessa skulder för det var ju ändå M´s dräm...klart man står där och stöttar och tror på den man älskar...men nu är jag inte så glad att behöva dela detta :-( inte när det är han som går...Han har vekligen försökt med annat och tagit på sig det som kommit efter vi delade på oss...men det känns ändå inte ok :-(


Har precis kollar på Idol...fan ibland undrar man vad vissa tänker me??? Helt otroligt... Så sorgligt att dom ska behöva göra bort sig i TV...


Nej nu väntar nog sängen

Kram till er alla

Ha det bäst till näst ***

Inga kommentarer: