måndag 14 september 2009

Längtar så hihihi



Längtar så efter min kärlek hahaha Satio...kommer vecka 43!!! Så snygg och så toppen...ska ha... Me like!!! Blev jätte glad idag på jobbet när jag fick se att dom nya terminalerna var på ingång :-) Så mycket roligare att rekommendera till kunderna :-) Alla bara skrattade åt mig...inget som tycker telefoner är så roligt som jag på jobbet hihi... Så dagen rullade på snabbt...

Mamma hämtade tjejerna idag eftersom jag slutade halv sex :-/ Och hon var så underbar och fixade go middag till oss :-) TACK!!! Så härligt att slippa laga mat själv när man slutar så sent... Nu han jag ju gosa mera med mina prinsessor :-) Så mysigt!!! Har saknat dom i helgen...så svårt att hålla sig borta :-( Vill ha dom hela tiden...
Fattar inte hur jag ska hitta en balans när det gäller vad jag ska fixa och inte fixa med barnen när M har dom.... Ena sekunderna vill han inte att jag lägger mig i alls och det kan jag förstå... men åt andra sidan vill han att jag ska hjälpa till och han frågar mig för det mesta om massor...vilket jag inte har emot...men fan vet ju inte när jag ska och inte ska "lägga" mig i.... Så super svårt... För är så trött på att han blir arg på mig hela tiden och sen förväntar han sig att jag ska "finnas" där sekunden senare... Jaja någon gång ska det väl gå...eller???

Känner mig inte helt hundra heller??? Denna feber värk och hals ontet går ju inte över :-( Måste verkligen sova en massa i natt... Måste hålla mig frisk... Är så mycket som ska göras...
Och till helgen fyller min älskade Julia 8 år...gud vad tiden rinner iväg... det är helt otroligt. Hon är så stor och så underbart fin :-) Jag är så stolt över henne :-) Hoppas hon blir nöjd med presenterna jag har köpt till henne hihi



På onsdag ska jag och Marie göra det....japp nu är det dax för att testa vikt väktarna igen...ska bli jätte roligt och känns toppen att göra det men min älskade vän :-) Tack för att du alltid finns där och stöttar mig i alla lägen :-) Älskar dig så <3 Du är Guld värt hihi


Nej nu ska jag slappa lite i soffan ;-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: