söndag 13 september 2009

Jobbe dag...

Japp...sitter här på jobbet just nu....fast har ju naturligtvis lite rast ;-) hihi
Snacka om att man är trött idag :-S Efter en sjuk-vecka för mig och tjejerna avslutade jag me två ute kvällar ;-)
I fredags var vi ute med teamet på jobbet och tackade av våra goa chefer som inte fick vara kvar i vårt team :-( Blev lite tårar...men desto mera skratt...hade enormt roligt... Vi åt super go mat på Nivå...mums... Sen fortsatte en del av oss ner till O´learys haha snacka om att vi sänkte medelålderna där hahaha.... Men vi var i trevligt sällskap så jag trivdes :-) Sen sov jag hos en vän :-) tack så mycket ;-) skönt att sova hemifrån faktiskt... Drog mig lite sakta hemåt vid lunch tiden och tänkte jag skulle vila vidare...men så blev det inte... M hade börjat röja på ena vinden...puuuu vad jag inte orkade det igentligen...men det är så nödvändigt... Gick faktiskt väldigt bra :-) Trodde vi skulle bli lite ovänner men inte alls. Sen vad det bara till att "fixa" till sig och iväg på nästa utgång ;-) hihi Jag och Terese skulle tydligen upp till "Eringsboda" hahaha Mogen dans då eller??? hahaha Black Jack hahaha...men fasen så roligt vi hade... tyckte dock lite synd om dom som bjöd upp mig och jag tackade nej... Men fan jag kan ju inte dansa... Var ju bara där för att kolla läget ;-) hihi Länge sen jag skrattade så mycket :-) Och det behövdes kan jag lova... Men idag är jag sååååå trött.... Sitter och hänger på skrivbordet och hoppas på att ögon inte går ihop hahaha...


Mina tjejer har varit på dop idag...känns lite konstigt då det var våra gemensamma vänner då vi var tillsammans... Men vi har inte umgåtts något nu så visst försåt jag... Men en konstig känsla... Tjejerna hade varit jätte duktiga och man blir så stolt då :-) hihi Och dom var så fina när jag hade klätt på dom :-) Har världens sötaste och finaste tjejer :-)

Längtar rätt mycket efter dom...har inte träffat dom så mycket denna helgen eftersom det är M´s helg...och jag har försökt hålla mig borta så mycket jag kan... Vill dom ska få lite egen tid. Men imon är det min dag igen :-) Mysssss



Nej nu får jag jobba vidare....har bara 4,5 timme kvar puuu hahaha ;-)

Har det bäst till näst***

Inga kommentarer: