tisdag 27 oktober 2009

Förvirrad...

Hur ska man göra??? Känner mig så splittrade... Vill bara hon ska mår bra...


Idag har jag och tjejerna varit lediga, så underbart :-) Njuter varje sekund jag får me dom!!! Vi låg länge idag och bara gosade o busade i sängen innan vi gick upp och åt frukost...så härligt!!! Idag hade Julia och Sandra bestämt att dom skulle leka lite, så vi fixade till oss lite och jag körde bort henne. Jag och Ida stannade till via Marie och lilla Elli en sväng men en grej och passade på att gosa lite där me ;-) hihi Man kan aldrig få för mycke ;-) Sen drog vi oss hemåt och fortsatte packningen... Vi drog på massa musik och till slut stod vi bara där och dansade jag och Ida fisen ;-) så härligt och kul va det!!!
Sen var det dax för lite manikyr för min del :-) Lika underbart varje gång och Jenny är så fantastik!!! Blir så nöjd varje gång :-) Och idag blev den turkost för hela slanten hihi så fint!!!

Sen hade vi Marie, Elli och Meja på middag...alltid lika trevligt och roligt. Elli är för underbar :-) Så underbart att få låna och gosa me henne. Hon är inne i en sån fantastiskt härlig ålder :-) Hon skarttar hela tiden och är så nöjd. Hon är bland den sötaste unge ja sett...blir glad ända in i själen när jag ser henne!!! Dom stora tjejerna lekte och busade som vanligt :-) Det är alltid lika roligt att ha dom här...


Sen var dagen nästan slut... och det var då det kom... skulle lägga tjejerna... Och jag har märkt på Julia hela dagen att hon är så härligt kramig och gosig....Men när hon skulle lägga sig bara grät hon sängen...och jag försökte få fram vad det var... Hon vill inte sova hos pappa imon...hur tacklar man det??? Vet inte alls vad som är rätt eller fel??? Jag försökte låta posetiv och säga att det kommer bli så roligt precis som det var i helgen när hon var där men hon bara grät mer o mer.... Hon tycker tiden hos mig går så fort som om det bara var några timmar och tiden står stilla hos pappa...och så saknar hon mig jätte mycke... Jag försökte säga att det är ok att sakna mamma och det är ok att ha kul hos pappa. Men hon vill inte ditt imon... Vad ska man göra??? Ska man låte henne åka eller inte??? Jag är jätte splittrad... Pratade me M och vi kom fram till att vi får vänta tills imon och se hur hon känner... Tror det är väldigt mycke nu för dom båda... Nu är det så verkligt att vi ska flytta... Och hon kanske inte tycker allt känns ok bara... Men vill ju hon ska trivas hos båda... Men vi får väl ge henne lite tid så kommer det väl... Hon får mer än gärna va hos mig naturligtvis. Åhhh allt är så svårt... Och det känns som jag står i det själv... Vill bara mina tjejer ska må bra och vara glada som dom brukade vara...fan...HATAR att dom ska behöva gå igenom detta... Kan känna sånt fruktansvärt hat... Och dom kan inte göra något... Kommer göra allt nu för att dom ska få "tillbaks" sina liv...
Nu kan det bara bli bättre för oss :-)
Imon är en annan dag...


Ska försöka njuta av allt bra som finns runt om mig...tycker om när du får mig till att skratta...du får mig så lugn...får mig till att leva igen och jag får sån energi som jag kan dela me mig av... Älskar känslan inom mig du får mig till att känna. Tänker bara stanna här och ta till mig....njuta...trivas...
ME like a lot ;-)

Ne nu får det bli sängen
Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: