söndag 8 november 2009

Flyttat :-)

Jaha...då har man flyttat :-) Fy fan så jobbigt det är ;-) hehe...Så tugnt... Men vilka hjältar jag hade som hjälpte mig!!! TACK alla som var med och hjlpte till. Trodde aldrig det skulle gå så snabbt och bra som det gjorde... Det är super nice här hemma nu :-) Trivs som tusan!!! Har bara några kartonger kvar att plocka upp men det går snabbt nu i veckan... Och inatt sov jag här :-) Gick jätte bra... Sov som en stock efter allt slit... Och nu ikväll kom tjejerna hit oxå :-) Dom ville inte sova hos pappa sista natten utan dom ville hem till mig :-) Och jag bara älskar att ha dom hos mig :-) Känner mig så "hel".
Nu delar dom rum här hemma och jag var lite orolig att det skulle ta lång tid för dom att somna eftersom det tar flera timmar hos pappa innan dom tystnar och somnar... Men dom kröp ner och vi gosade massor och sen somnade dom direkt :-) Helt underbart duktiga var dom :-)Och nu sitter jag här i soffan och bara njuter av vårat hem :-) Här kommer vi trivas jätte bra!!!

Imon ska jag prata me familjerätten igen... Har en telefon tid... Dom vill veta hur det gått den sista veckan me tjejerna och hur dom mår... Tycker detta är så svårt eftersom sammarbetet inte fungerar alls just nu me tjejerna och dom vill inte vara hos pappa så mycke... Vill verkligen dom ska trivas hos oss båda och känna trygghet. Det gör så ont i mitt hjärta när dom ringer hem och gråter eller bara ringer och säger dom vill till mig... Känner mig aldrig avkopplad när dom är där... Man kanske vänjer sig men ont gör det. Vill bara mina tjejer ska må bra :-)
Men idag hade dom varit hos farmor och farfar och fikat eftersom det var farsdag :-) Och dom hade haft så roligt sa dom :-) Då blir man glad som mamma!!! Ida var bara så bekymrad över att hon inte träffar kusin Felix så mycke :-) hihi hon är så söt... Tror tjejerna saknar sin kusin... Tråkigt att dom inte kan träffa honom så som dom vill...

Nu väntar en lång arbetsvecka...Bara ledig på lördag... Känns så jobbigt då man träffar tjejerna så lite :-( men det ska väl gå det oxå :-)

Ne nu ska jag slänga mig i soffan lite ;-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: