onsdag 1 september 2010

Shopping :-P

Ja idag har det varit "Ullareds" shopping på maxi :-P haha Men gud så billigt dom hade där nera... Allt var för mellan 5-30kr... Saker som Dammsugspåsar, dockblöjor, skol artiklar, ljus, underlägg, massa jul saker :-) , spel, och mycke mycke mera :-P Blev en del i kassen men får super lite penger...sånt gillas :-P hehe

Idag tog jag äntligen tag i massa viktigt som bara väntat på MIG... Gud vad trött jag kan bli på mig själv ibland men så är det väl om man inte mår 100 hela tiden... Men idag var det i full gång igen :-) Och det känns bra... Och jag installerade även min skrivare/kopiator oxå ;-) Jag kan om jag vill ;-) hehe Men så klart var ju ju "färgen" slut så det var ju bara till att inhandla... Men nu funkar det perfekt :-) Men fan jag har ju ingen plats för mitt lilla kontor här hemma... Får slå upp på toa tror jag :-P hahaha NOT...

Gud så mycke annat som händer nu oxå... Men hatar när man nästan blir tvingad till saker... Inte nice AF... Håller ju hobbyverksamhet här hemma me mina nails kunder :-P Och trivs super att ha det som hobby oxå... Men jag vill ju naturligtvis ha en utbildning i botten... Både för min och kundens säkerhet och även för etik och moral mässigt emot dom som är utbildade... Nu vill min handläggare att jag ska gå praktik hos en utbildad tjej men hon är INTE utbildat till att utbilda...Hmmm känns inte ok... Men nästa torsdag ska jag träffa en på kommvux som skulle kolla upp lite ang en läkarsekreterar-distansutbilning... Så det är mycke spännande som händer nu :-) Och jag trodde verkligen det skulle vara omöjligt att plugga som ensamstående men det kommer ju faktiskt gå :-D hihi

Nej nu ska jag gå och lägga mig... Ska på möte imon vid Nio...så INGEN sovmorgon för min del :-( hehe
Natti natt på er

1 kommentar:

Osloskånskan sa...

Halkade inom via charmiga pinglan, så otroligt vackra ögon du har!