torsdag 12 juli 2012

Dans show!!!

Idag har Ida varit med på sin första dans show i samband med att music camp hade sin uppvisning :-) Helt underbar show OMG vad alla har jobbat bra för detta och vilka fantastiskt duktiga barn det finns!!! Det var verkligen en härlig upplevelse och ser redan fram emot nästa show!!!
Ida tyckte det var jätte roligt att få vara med och visa en dans ur del "lilla" gruppen :-)




När vi satt på bussen påvägen hem var Ida så glad och stolt...
Sen började vi prata om att tjejerna behöver klippa sig och jag frågade Ida hur hon skulle vilja ha sitt hår...Då fick jag detta som svar: Mamma jag gillar ju inte min lugg så jag tänkte att det är lika bra att bara klippa av den... Och då frågade jag henne om hon menade att vi skulle klippa den lite kortare??? NEJ...jag vill vi klipper av den helt :-P Det tar för lång tid att låta den växa ut!!! Hahahaha snaggad lugg då eller...NOT...hahahaha....
Nej det blir minsann inget med det ;-)

Nu börjar det bli otroligt drygt att åka buss överallt... Längtar till jag kan köra bil igen... Tur tjejerna tycker det är roligt...
Idag har vi annars bara fixat här hemma och tagit det lugnt... Tvätt finns det ju så det räcker och blir över...
Har oxå kollat in lite olika dags rese mål för sommaren... Helt sjukt vad dyrt allting är... Sen behövs det ju lite fint väder för att kunna göra det mesta... Och vädret har ju inte varit så pålitligt ännu...
Får se vad det kan bli... Först ska min bror och pappa komma ner med sina respektive och det ska bli roligt! Sen får vi se vad jag o P hittar på med tjejerna...

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på film!!!

XOXO***




Inga kommentarer: