tisdag 10 juli 2012

Juli...eller???

Jag trodde vi var inne i Juli månad men jag måste sovit bort sommaren eller??? Fasen i morse när vi vaknade så var det otroligt kallt ute... Så det var bara till att plocka fram lite varmare kläder... Men det hindrade inte tjejerna ifrån att snabbt ut och hoppa!!! Nu ör Jullan iväg och är med Isa och jag o Ida slappar i soffan :-P
Det har hänt så mycke sista månaden men här kommer lite bilder :-)


Andra helgen i juni så åkte jag och P till Göteborg!!! Fick ju en underbar födelsedags present av honom ;-) Vi var på stan och gick i massor och även på liseberg :-) Hotellet var underbart och hela helgen var fantastisk!!! Tack min älskling <3


Sen var det dax för min knä OP... Och allt gick precis som det skulle :-) För en gång skull ;-P Och nu fyra veckor senare går jag smått "själv" här hemma och det känns underbart :-) Ärret ser rätt ok ut redan och jag har bra rörelse enligt sjukgymnasten. Det som är "jobbigt" nu är att man känner sig rätt "instängd" eftersom jag inte kan ta mig någonstans utan privat taxi :-P Men det går ok iaf... Snart är jag uppe på benen ordentligt!!!


Nu har mina sessor gått på sommar lov oxå :-) G-klaven bjöd på en underbar skolavslutning i heliga kors kyrka!!! Och mina sessor var så fina i sina söta klänningar <3



Sen veckan efter min OP var det ju dax att fira lite midsommar med min älskling :-)
Kändes lite konstigt att inte fira med mina sessor...det var första gången för oss att vara ifrån varandra på midsommar afton... Men vi klarade det ;-) hihi.
Jag och P skulle fira med vänner till honom i Norje...och det var en underbar lite stuga vi skulle hålla till i :-) Det kom en massa trevliga människor och helt underbara barn :-) Jag trivdes massor!!! Tyvärr hade jag lite ont till och från men det var bara att gå undan lite och vila sen var jag pigg igen :-)



Hela vistelsen var underbar och jag hade riktigt roligt med min älskling oxå!!!

På lördagen åkte vi hem till mig för att hämta mina tjejer :-) Och för att sen på söndag fira P som fyllde år :-D Både jag och tjejerna väckte honom men sång på morgonen och frukost fram plockad!!!
Dagen tillbringade vi sen i Älmhult tillsammans med P´s familj :-) Blev underbar middag och massa gottit till efterrätt!!!

Mina söta busar <3




Nu har Maddis o Kalle varit här nere oxå... Tiden går alltid så otroligt fort när dom är här nere... Men nu fick P chans till att träffa min älskade syster lite mera :-) Och det känns så skönt för mig :-) Vi han med lite grillkväll, minigolf och massa annat skoj :-)


Nej nu ska jag försöka fixa lite med tvätten här hemma... Den tar ju aldrig slut??!!

XOXO***












Inga kommentarer: