måndag 7 juni 2010

Hipp Hipp Hurra För Min Ida Idag


Idag fyllen min trollunge 5år!!! Helt otroligt vad tiden springer iväg...hihi Dagen började me att Julia kom in och tyckte det var dax att gå in och sjunga för Ida hihi Så söt och uppspelt var hon :-)
Vi packade på oss packeten och tog Nova med oss in och sjöng... Ja må du leva...ja resten kan ni ;-) Och Ida skruvade sig med det största leendet i sängen :-) Och säger... "mamma idag fyller jag 5" hihi underbara unge :-) Packet öppningen på börjades och Nova tyckte det var minst lika roligt :-) Ida fisen var så nöjd me allt hon fick och bara pussade och kramade mig och sa att hon älskade mig så mycke hela tiden :-) Kan man annat än bli överlycklig :-)
Sen var det dax för lite frukost och till "efterrätt" blev det naturligtvis chokladbollar hihi Och Ida var så chockad...va får jag ta en nu på morgonen...hihi Klart man får på sin födelsedag ;-) Sen var det dax för dagis några timmar... Och Ida hade fixat chokladbollar till alla sina vänner för att bjuda :-) Och det hade varit på popis ;-) tror jag de :-P hehehe
Sen var vi en lite runda på sjukhuset me Ida och kollade över hennes leder och idag så allt fint ut... Så skönt... Sen tog hon och jag en runda ut till leksakshuset... Ida hade fått pengar av morfar Och Kristina för att köpa sig en sparkcykel... Hon hittade en ganska fort :-) En lila :-) SÅÅÅÅ stolt hon var hemma sen... Blev ett stopp på MAX för lite lunch... Sen hämtade vi Julia och sen mormor...och sen blev det mer packet öppning och kalasande :-) Fick så mycke fint Tack!!! Sen kom Mats och Sanna oxå :-) Super tack för ni kom och förgyllde hennes kväll... Hon blev så glad för sitt packet :-)



När hon la sig sen sa hon att det var den bästa födelsedagen någon sin aha... Man blir så glad :-D Och hon bara pussade och kramades...åhhhh vad jag älskar den ungen :-) hihi Ja självklart fina stora systern oxå :-) hihi
Man känner sig så glad efter en sån här dag!!! Önskar bara vi hade fått slippa bråket idag... då hade dagen varit ännu bättre... Men någon har sina behov och det spelar tydligen ingen roll vad det är för dag... Tur man är duktig på att "dölja" det för sessorna...

Imon blir det lek me Nellie och Nikita :-) Tjejerna längtar sååååå... Ska bli roligt... Sen ska jag lacka Annas naglar inför studenten på onsdag... Sen är det Julias examens dag på torsdag :-) Ojoj vad dagarna rullar...

Massa kramar till er alla som förtjänar det ;-) hehehe

1 kommentar:

Annapanna sa...

Grattis IDA fisen ;) Kram Anna & Wille