onsdag 23 juni 2010

Spännande!!!

Nu börjar det bli spännande :-) Vet inte om jag vågar tro att solen kommer lysa på mig och det kommer bli verklighet... Men gud vilken rädsla det finns oxå... Men den övertas av glädje och nyfikenhet :-) Och stor spänning :-) Och det kommer bli en stor och tuff resa...som jag med glädje kommer åka me ;-) hihi Så nu är det bara till att vänta och se :-) En dag i taget ;-)

Sen är jag tydligen på en annan resa oxå... Gud hur länge ska han orka... Jag kämpar varje dag för att mina små älsklingar ska få det bra och känna trygghet... Men tydligen är jag olämplig som mamma??? Say What??? Om jag blev chockad när jag fick höra dom orden...plus sårad... Finns det någon som kämpar och gör allt för tjejerna som jag gör... Och nu är jag tydligen olämplig... Tänk om tjejerna bara kunde få lite lugn och ro... Slippa höra en massa och bli rädda och oroliga... Vill bara vi ska få en lugn vardag alla... Frågan är varför??? Han har ett "nytt" liv som han borde lägga enerig på och njuta lite... Tycker rätt synd om henne att hon inte kan få denna tiden utan han måste lägga den på mig :-S Släppa taget eller??? Hahahaha... Men tydligen måste det finnas ett hat... Här om dagen vissade han sitt rätta ja inne på sjukhuset inför barnens läkare... Gud så jag skämdes... Herregud... Han tror verkligen han är så mycke mera än alla oss andra här i världen... Och "alla" håller me honom i allt och är så förundrande.... Gud så trött jag är på allt detta... Ska bli skönt när allt är över och det blir raka linjer...

Nu är det inte långt kvar tills sis kommer :-) Sååååå underbart :-) Vi alla tre tjejer bara längtar... Räknar ner... hihi Ska bli så underbart och vi ska njuta varje sekund ;-) hihi Julia har redan laddat med en massa mys och bus :-)

Och vilket fotbolls vem... såna pinsamheter...och skrällar... Måste erkänna att det inte är riktigt lika kul när inte Sverige är me och spelar... Och jag blir ju så frustrerad när jag ser vissa lag göra bort sig... Nej bättre kan vissa :-P Jaja man är alltid bäst i soffan ;-) hehehe

Idag åkte mina små fisar till M... Ida är sjukis :-( Så ont när hon kissar och hög feber... Fy jag lider så me henne... Hoppas verkligen hon får sin salva som hon ska... Vi har haft några sömnlösa nätter här hemma nu så jag hoppas hon får sova lite i natt... Det ska jag försöka iaf...
Imon skriver Erika "av" sitt hus och Marie och Henke skriver "på" sig huset :-) Hoppas det känns bra för alla parterna... Sen är det dax att köra lite kartonger :-) hihi Ska bli spännande :-)
Sen kommer mina tjejer kl 11 på fredag igen och då ska vi fira midsommar!!! Så underbart ska det bli...

Nej nu får det bli lite film tror jag :-)

Kram på er godingar!!!

2 kommentarer:

lotta sa...

Åh jag hoppas att din resa är det vi pratade om när du va här.. I så fall grattis, hoppas allt blir och går bra! Ang den andre resan.. så tycker jag bara att det är synd att barnen alltid ska bli lidande, men bara kämpa på vännen.. Du kommer gå vinnande ur hela den här cirkusen, du och dina fina flickor!
Ha en härlig midsommar nu och ta hand om er

jess sa...

kram på dig vännen