söndag 6 juni 2010

Söndag kväll...

Shit vad fort helgena går... Även när tjejerna är hos sin pappa... Och vilket underbart väder vi har fått ha :-) Nice... Idag har vi bakat choklad bollar till Dagis som IDa ska ha med sig och bjuda på eftersom det är hennes födelsedag imon :-) Och jag tänkte vara me en stund på dagis oxå :-) Ska bli roligt :-) Sen sak Ida och jag in till läkaren kl 11 och kolla över hennes fötter... Nu skulle hon ätit "dubbel" medicin en vecka men någon "glömde" tydligen att ge den eftersom det inte går på rutin...var svaret... Och vem blir lidande... hmmm...suck... Men men vi får väl se vad som sägs imon...
Ida hjärtat var så uppspelt ikväll när hon skulle lägga sig...så nyfiken på sina paket hihi Det ska bli så otroligt roligt att ha henne hemma på hennes födelsedag :-) Och vi ska fira den maximalt hihihihi... Och till helgen ska hon få ha lite barnkalas :-) Pyjamas party är bestämmt ;-)

Idag har jag och min goa granne fixat en massa här på baksidan... Och nu har vi det så fint hihi... Nova har fått vara ute massor och hon tycker det är så roligt... Och väldigt nyfiken på grannens kise... Dom är så söta när som nosar och pratar me varandra hihi...roligt att se... Sen blev det full rulle när mina älskade tjejer kom hem :-) Känner mig så hel när dom kommer hem :-) Och idag var dom otroligt glada över att komma hem :-) Det värmer så i hjärtat :-) Love My Kidz <3

Igår gick jag ner en snabbis på preem här neranför... Och började små skratta lite för mig själv... Det var många som var där nere och tvättade och fixade sina bilar :-) Men så var det en speciell som jag la märke till... Han tvättade endast bilens rutor och torkade av dom me en trasa... Hahahaha... och resten av bilen var såååå smutsig... hahaha trodde han att rena rutor skulle göra så hela bilen såg renare ut eller???? Fattade ingen... hahaha Jaja alla är vi så olika... tur är vä de ;-)

Så nu är remisen skickad... Så nu får vi se vad som händer... Är lite rädd men hoppas det går vägen på ett eller annat sätt... Varför är alltid väntan på något så jobbigt...man vill ju bara veta liksom... Men den som väntar på något gott....väntar åt helvete för länge hihihhi

Ikväll saknar jag underbar så otroligt mycket... Undrar och funderar en massa och en massa oro... Vad är det som händer... Saknar massor... Hoppas inom kort kommer... Saknar dig...

Inga kommentarer: