torsdag 1 juli 2010

Sååå Barnsligt...

Helt otroligt hur barnsliga vissa kan vara... Idag ville tjejer att jag skulle lämna dom hos M ist för att han kom och hämtade dom... Han lätt väldigt tveksam och jag sa jag respektera om det finns någon som känner obehag inför detta...men nej då denne var ju ändå inte hemma... Tjejerna blev jätte glada över detta... Så vi åkte dit vid fem tiden och gissa vem som stod utanför och väntade??? Jo M...naturligtvis fick vi inte gå upp och jag sa till tjejerna att det gör ju inte så mycket... Vi kan säga hejdå här ute på gatan...och det gjorde vi... Precis när jag skulle gå från bilen som tjejerna hoppade in i så kom Kamilla... Och jag trevligt sa: Hej Kamilla...hon tittade på mig och bara kollade bort... då sa jag: Hej sa jag... Lite tyst och försynt kom det ett litet hej... Helt sjukt så barnsligt... Hon kunde alltså inte hälsa på mig ens inför barnen... Det är vad jag kallar omoget... Till och me Ida ropade inne från bilen... Kamilla där är mina mamma... Och var jätte glad... Jaja...dom får barnsla sig själva... Men retar mig lite att jag bryr mig...
Men tjejerna ringde så glatt sen och sa gonatt :-) Älskar att höra deras röst när dom är "iväg" och blir så glad varje gång dom ringer :-) Konstigt bara att dom aldrig vill ringa M när dom är hemma hos mig...undra vad det kan innebär??? Ingen som kan förstå...hahaha... Så småning om trillar nog poletten ner...










Ikväll var jag och goa vänner nere i brunnsparken och lyssnade på genreper som inte skulle vara inför Diggiloo imon hehehe... Jätte mysigt... Martin kom ner en runda oxå...och förpestade världen lite mera ;-) hihi men även med gott sällis ;-) Men vi var inte kvar hela för vi bestämde ganska så snabbt att gå imon ist :-) Dom hade sänkt priserna rätt ordentligt från 345 till 150... Så klart vi går och se hela imon ist men en MASSA kläder ;-) För fy så kallt det blev när solen gick hem...
Så det ska bli jätte skoj imon :-) Hoppas jag...

Men innan de ska jag en runda upp till Marie o Co. och även hinna sola lite ;-) Så härligt att kunna ligga ute lite nu och få lite färg :-) Hoppas bara jag får ligga "själv" här utanför imon...

Nu är det dax för mig och Novis att sova lite...

Sol kram på er!!!

Inga kommentarer: