onsdag 21 juli 2010

Saknar så ikväll...

Ikväll saknar jag mina små tjejer otroligt mycke... Även dom bara varit iväg några timmar... Kanske kan det beror på att vi har haft så otroligt roligt nu dom senase dagarna eller kanske för Ida är så dålig igen :-( Fan vad svårt det är att lämna ifrån sig sin dotter när hon är så sjuk även att det är till M. Men en viss osäkerhet finns det naurligtvis...har ju levt me han i 9 år :-S Men visst alla måste få lära sig...men frågan är hur många är det ska ta.... Kanske tills barnen flyttat ut hihihi... Nej allvar... det har blivit bättre... men känns som man alltid får kämpa på något vis när hon är dålig.. Och imon ska K vara hemma hela dagen me tjejerna för M ska jobba... Och ok...att K ska ha barnen...men känns inte helt bekvämt när Ida har så hög feber och är så dålig... Men det är väl ett viss kontroll behov man har som mamma... Får hoppas hon är bättre imon... Eller att hon vill hem ;-) hihihi

Shit idag har jag tagit bort mina akrylnaglar... OMG säger jag bara vad konstigt det känns... Har inte varit "utan" på 3 år... Känner mig helt sne och handikappad på något vis... Jag har nämligen beställt nytt material och vill testa det på "rena" naglar och se hur det håller... Ska bli spännande :-) Igår fixade jag min underbara Marie naglar... Hon ville ha det lackat franskt...me en liten silver linje... Det blev jätte fint :-) Och imon ska jag fixa Tereses nails för hon ska iväg... Undrar var hon är sugen på :-P Alltid lika roligt att fixa :-) Önskar jag kunde göra det mera och hade utbildning... Men man får vara glad för det lilla ;-) hihi

Imon kommer min fina bror och My ner :-) Ska bli så roligt och underbart att träffa dom igen :-) Tjejerna ville komma hem redan imon men fick försöka förklara att dom kommer nog senare... Ida blev så överlycklig när hon fick reda på att EMil skulle komma :-D Man blir så glad i hjärtat att se :-D

Nej nu ska jag ta me mig Nova in och sova lite tror jag... Men alltså fy så jag saknar dom :-( Fy fy fy...

Kramiz på er som är goda ;-) hehehe

Inga kommentarer: