söndag 18 juli 2010

Underbar sommar!!!

Vilken underbar sommar vi har fått... Visst kan en del dagar vara lite för varma för min smak men jag vill inte klaga ;-) Och nu har ju även jag doppat mig ;-) hihi Och gud så skönt de var ;-) Tänk att jag blivit sån badkruka...fy skäms hahaha...

Nu har mina tjejer kommit hem igen :-) Julia kom igår faktiskt... M skulle spela och hon ville hem då ist. Och ingen är ju gladare än jag :-) Men vet inte hur man ska tänka... Säg att Julia vill vara hemma men M tycker han missat en dag me henne... Ska jag då "ge" honom en dag av mina??? Ok jag har flera dagar än han men det finns ju anledningar till det oxå... Men jag är inte glad över att "ge" mina dagar till någon som inte vill sammarbeta om inte dottern vill det själv...för då hade jag aldrig hindrat henne... Och lilla Ida var så glad idag när hon kom hem... När vi satt i sofan sa hon : mamma som jag har saknat dig <3 Åhhhh hon är så söt min lilla fis ;-)

Förra helgen var det Tosia här nere i stan :-) Och Maddis var nere :-) Kan det bli bättre ;.-) hihi Små tjejerna var hos M på fredagen och då var det min tur att ha lite "kul"... Och oj så kul det blev oxå :-p hehehe Allt blir galet bra men Maddis och J... Det är länge sen jag hade så roligt... Och var rätt tröttis när jag vaknade sen på lördagen... Men det var bara till att kliva upp och sen blir man ju såååå pigg när dom små älsklingarna kommer hem :-D Och vi sprang naturligtvis direkt ner till stan...och där blev vi till kl halv tio :-D och gud så roligt vi hade... Jag har verkligen världens duktigaste barn :-D
Tjejerna fick träffa sina idoler och :-) CC & Lee Dom var som i en dröm värld... Efter showen på ronneby torg så fick dom träffa dom och jag fick chans att ta ett kort på dom men mina tjejer... Och sen fick Ida och Julia ett kort signerat och det första Ida säger är: mamma varför har dom ritat på mitt kort...jag vill ha ett nytt... hahahahahahahaha gud så jag skrattade :-)







Och sen träffade vi Carolina Kluft oxå ;-)


Och en sån här helg är så rolig oxå eftersom man stötter på en massa underbart folk och även såna som inte bor här :-) Och det var två systrar som var speciellt roligt att träffa ;-)

Hur mycke ska man berätta om vissa saker för sina barn??? Fast det spelar ju ingen roll...för det finns andra som förstör ändå... Om jag har lite flyt nu till hösten så kommer jag börja en ny resa som jag tidigare skrivit... Och jag har pratat mycke om detta med mina nära och kära... Och även nämnt lite för Julia eftersom jag inte vill hon ska vara orolig när hon hör mig prata om vissa saker... Men NEJ...då finns det andra som frågar ut henne om var mamma ska hitta på för speciellt i höst... Och förstör en massa för denna lilla tjej... Och dessa människorna vill inte ha med mig att göra och ändå måste dom lägga näsa i blött... och fråga Julia... suck... Allvar...bestäm er...ska ni ha me mitt liv att göra eller inte... Jag väljer inte...förutom när det gäller barnen... För jag gör allt för att barnen ska må bra och ignorerar inte någon så barnen känner sig obehagliga... Dom skulle bara veta vad som sägs här hemma... Och det är både bra och dåliga saker... Men då och då kommer det fram hur dom innerst inne känner för hur vissa upp för sig... Nu är dom så glada för att jag och K kan prata me varandra...och jag önska att jag kunde för sköta lämning och hämtning me henne ist... för gud så lätt det hade varit för tjejerna...
Och idag sa jag ifrån och bad M fråga mig ist för att "dom" ska fråga henne om saker om mig... Och han tyckte det var högst lämpligt att han skulle få reda på vad detta handlade om... Och jag bara skrattade men lugnt frågade varför han behövde veta att jag skulle genom gå en op. Och då såg han helt chockad ut och bad nästa om ursäkt... Och han vill inte ha me mitt liv att göra hahahaha så jävla nyfiken så det är skratt retande... Patetiskt... Men det kommer verkligen aldrig att ta slut så är det bara... Att dom inte har bättre saker att lägga sin energi på... Men åter igen känner jag mig smikrad ;-) hahahaha

Nej tur man har lite normalt folk runt sig nu för tiden hahaha

Nu ska jag krypa ner i sängen hos min lilla Ida :-) Hon ville sova i mammas säng :-)

Natti natt på er

1 kommentar:

S.L sa...

Hej:) så skoj för tjejerna att träffa cc och lee. De missade jag totalt. Idas kommentar var ju bara för underbar:). Sen vill jag bara säga att jag finns om du vill prata fast att vi tjabbat lite... Men jag har lagt det bakom mig om du kan förlåta?.