måndag 15 februari 2010

Super glad dotter!!!

Idag är Ida så super glad... Idag ska hon får börja på gympa :-) Hon bara hoppade och studsade av glädje när jag berättade det för henne... Är jag så stor mamma sa hon hihi Sötnosen!!! Det ska bli jätte roligt att se...hon har ju övat så mycket med Julia här hemma hihi. Spännande....

Satt igår kväll och kollade igenom lite bloggar i Ronneby området.... Är det ett skämt eller??? Att lägga ut 100 kort på sig själv på en vecka... Då måste man tycka att man är snygg...men ändå sitter brudarna och klagar på att dom är så tjocka och har fel där o där...hahaha patetiskt... Dom älskar ju sig själva och vill ju ha en massa kommenterar om " nej snälla gumman du är så fin" Skratt retande...

Bloggkrig...hmm...visste inte att det fanns något sånt... Ok att vissa kanske yttrar sig lite mycke och kanske lite hårt men det har säkert en god anledning till detta och sen anges inge namn i vissa fall men ändå känner sig "personen" igen sig så pass att det reageras... Kanske borde denna person tänka på hur denne har lyckats me att få människor att känna och uttrycka sig på de visset.. Tänk först och tala sen... Kasta inte glas i sten hus...hehe

Och nu funderar jag på hur man tänker när man listar upp sina vänner (som blir utbytta oftare än jag byter trosor) Hur känners sig dessa när dom blir bortplockade och inte får vara me buuuu hahaha Här är min kompis 1, här är min kompis 2.... Så vi som inte har en massa kompisar på våra sidor har ju inga kompisar hahaha
Jag har min älskade syster me på bild på min blogg för hon är mitt liv...hon och mina flickor... Sen har jag min underbara Marie som är me mig i alla väder... Men bara för att jag inte har bild på mina andra vänner betyder inte de att dom inte är viktiga i mitt liv... För alla är lika viktiga :-)

Helgen har varit galet roligt... Jag och tjejer drog in till Kna för lite "skaka rumpa" hahaha men gud så roligt vi hade det!!! Träffade en person som jag haft kontakt me ett tag på nätet och det var så roligt!!! Kändes lite märkligt att ses i verklighet...hihi... Men gud så han saknade sin flickvän...så sött...hihi Önskar dom all lycka i framtiden :-)
Vi drog in på statt efter O´learys och dansade som tusan hihi...ja det var verkligen roligt... Så kul kan man inte ha i Rby hehehehe

Ne nu ska dagen få fortsäta utan dator ;-) hehe finns ju annat att göra :-/

Ha det bäst till näst***

1 kommentar:

Sanna här!! :) sa...

Faktiskt kul att träna båda dina underbara tjejer! :) Thi....
Förstår att Ida blev glad! :)
Hon har ju längtat såååå efter att få gå i gympa!
Så glad att det var just den åldern som hade många barn... :)
Jag tror att de kommer att bli superduktiga alla de här tjejerna! för blir man vara 7 st så kommer de bli väldigt duktiga! :)