tisdag 9 februari 2010

Våren är så välkommen för min del ;-)

Är så trött på detta nu...det är ju så jävla kallt hela tiden och man halkar ju vart man än ska gå... Till och me barnen vill ha bort snön nu... Nu är den bara vass och hård...inge kul alls... Men visst...det blir mycke spelande här hemma :-) Och det gillar vi hihi... Och massa pyssel och mys. Så visst lite för delar finns de ju men hade hällre varit ute... Hade man bara haft lite pengar hade jag åkt utomlands direkt...men drömma kan man ;-) hihi

Idag så försov vi oss...inte ok :-( Men snacka om chockad jag blev när Nova väckte oss... Kollad nog på kolckan flera gånger innan jag fattade...hmmm... Ringde skolan och dagis direkt och talade om att vi kommer så snart vi kan och dom bara skrattade och sa: Snälla du ha ingen panik..ni kommer när ni kommer... Puuu skönt tänkte ja. Sen kom Julia upp och sa att hon inte kände sig bra så det var ju bara till att ringa igen och säga att vi inte kommer :-/ Så en aning vimsig morgon...
Och jag kan fortfarande inte fatta att JAG försov mig...helt otroligt... Men det kan även hända den bäste ;-) hihi

Denna veckan är min hela vecka me tjejer...det är så skönt... Inga problem eller ledsenheter... Det bara flytter på och vi njuter allihoppa :-) Så skönt...
På fredag ska tjejerna till M och hoppas verkligen det går bra denna gången för nu har jag faktiskt planer för helgen... Och vill inte helst avboka dom...
Jag och Erika ska in på eroktikmässan i K-na och några till polare från K-na och sen får det bli lite fest ;-) Kan både jag och Erika behöva kom vi fram till i helgen hihihi
Sen är det ju alla hjärtans dag på söndag... ME NOT LIKE :-( Känner att jag inte alls är ok i mig ang den dagen... Tjejerna vill så gärna vara hemma och "fira" dagen me mig och jag har sagt att jag kan hämta dom vid lunch... Är så glad naturligtvis att dom vill va hos mig den dagen :-) Älskar dom över allt annat och dagen ska bli underbar för dom ;-) För Julia är denna dagen otroligt stor...så jag får göra så gott jag kan :-)

Ibland undrar jag hur många det är som läser min blogg??? Själv trodde jag väl att det var väl ett tio-tal i min närhet och några nyfikan som inte vill ta del av mitt liv förutom genom min blogg... Men har förstått att det är så många flera än jag trodde och det är naturligtvis jätte roligt :-) Men undrar hur många som skulle våga lämnat ett fotspår efter sig??? Hade varit kul att se :-) hihi

Ne nu är det spel time här hemma igen tydligen ;-) hihi Kul som tusan!!!

Ha det bäst till näst***

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vågar lämna avtryck efter mig ;)
Kram Anne

jagheltenkelt sa...

Meee toooo kram

HEMLIG! HAHAHA..... sa...

Ja du vet nog att jag läser!! Men men... jag vet inte heller vilka som läser min blogg.. har skrivit så med en gång men ingen som lägger en kommentar!! :(
det är tråkigt och uttröttande!

Klart att Julia tycker om alla hjärtans dag. Tror jag ida med gör om nått år!!

Kan du gissa vem jag e?!?!


(zanniiz.blogg.se) <--- säger det dig något kanske?! :)

Anonym sa...

Jag läser!! :)

kram Mitta

Sofia sa...

Wiiie!!Nu har jag hittat din blogg hjärtat så nu läser jag också minsann :)
Puss!