fredag 5 februari 2010

Underbara Fredag!!!

Japp nu har ännu en vecka gått... Känns som jag nyligen satt och planerade stockholms resa till jul...haha och nu har det redan gått 1 ½ mån... Och idag har jag haft mitt körkort i 6 år Jippi hurra för mig ;-) hehe Och ute ligger snön envist kvar... Idag sa Ida till mig: Mamma jag längtar så tills snön är borta... Finns så mycke mera roligt man kan göra då!!! Älskar den ungen ;-) Men tyvärr är hon inte piggelin ännu...det var kämpigt för henne denna gången... Men man får fixa till lite saker som hon orkar osv. Ikväll blir det dans me fredags mys till Let´s Dance ;-) Och imon har Ida bjudit i Alvin till Melodifestivals party hihi så söt... Ska bli jätte roligt att "partaja" me dom ;-) hihi Så det blir nog en underbar helg :-)

Ja kan den bli annat än underbar hehehe... Förlåt men jag njuter som fan över vissa saker... Och det känns så underbart att jag inte är ensam om det... Hade mina aningar men inte att det var så otroligt många som hade en sån sann bild :-) Och detta har jag väntat på ett tag nu... Synden straffar sig själv :-) Som man bäddar får man ligga osv.... Äntligen känner jag en viss upprättelse... Såren blir till ärr och ärren försvinner aldrig men dom kan blekna och man kan vända det till något posetivt... Och man lär sig att aldrig göra om vissa saker... Men inte annat än att man blir lite nyfiken på hur saker och ting har gått till... Alltid vill man veta hihi ALLT hahahaha Njuter njuter...


Igår var jag på lite lunch me underbara Sanna :-) Så trevligt... Sen uträttade jag och Julia en massa ärenden...Hon ville inte till pappa denna veckan så hon fick bli hemma... Ida fisen sov där en natt i alla fall och det tycker jag är bra... Men hon saknade oss så mycket sen så hon åkte hem en dag tidigare... Och oj så glada Nova och Julia var för de :-) Och ja...självklart jag oxå ;-) hihi Så nu är vi samlade alla igen ;-)

Ne nu väntar denna dagen på oss :-) Blir nog en massa spel :-) såååå roligt...

Ha det bäst till näst***

1 kommentar:

Sanna sa...

ja, den dära lunchen får vi ta och göra om! Iallafall fika!! :) Det tycker vi m lixom!
Vet med att dne susanne va lite slarvig idag! Hörde från Julia att mamma hade glömt av tiden till träningen!! Hah... bra att hon kan meddela själv nu iallafall!! :) KRAM PÅ ER!!