söndag 31 januari 2010

Snart in snöad tror jag hihi

Nu får det snart vara nog...det bara snöar och snöar. Och blir bara kallare och kallare. Hua, gillar det inte alls :-( Vill ha vår NU... Kommer aldrig mer klaga på att vi har dåliga vintrar här nere det är en sak som är säker ;-) Men men inget jag kan på värka även jag skulle vilja ;-) hihi

Min lilla Ida är fortfarande sjuk... Fattar inte varför hon ska behöva ha det så här... I fredags kväll hade hon 40.3 me alvedon i sig...hon kunde inte gå och blev jätte personlighets förändrad...riktigt läskigt. Jag ringde in till rådgivningen för att få lite hjälp och råd, men dom ville vi skulle åka in direkt. Så det gjorde ja me henne. Där inne fick hon en dos av något kortison och Ipren...hon var så duktig. Dom trodde oxå det var led inflammation. Vi var väl hemma sen vid tolv tiden och vi somnade direkt... Dagen efter var hon mör och hade lägre temp men ont i benen. Nu i natt hade hon tydligen spytt hemma hos M. Tycker det är så jobbigt när hon är där och att han inte kan höra av sig och berätta hur hon mår osv. Räcker me ett sms... Nej då får söta Julia berätta hur hon mår och jag tycker inte det är hennes uppgift. Jag själv hör alltid av mig om tjejerna mår dåligt eller om dert är något...fattar inte hur svårt det kan vara. Och jag blir ju bara orolig... Håller alla tummarna på att det blir bättre både me det och med Ida.

Igår blev det lite utgång :-) Först hade jag och Helena fixat lite sexparty hemma hos henne för våra goa vänner!!! Och oj vad roligt vi hade :-) Och gud så mycke vi skrattade... Linda från Husmusen var jätte duktig och hade enormt tålamod me oss flamsiga tjejer ;-) Och det är helt otroligt att vi alltid har så roligt hemma hos Helena och Ola....Flera fester tack ;-) hehe Så idag är man i alla fall lite trött men mer är det inte... Så skönt ;-)



Nyfiken...Hmm...ja det är det minsat jag är ;-) hahaha Att så mycke känslor och funderingar kan få plats i mitt huvud... Hmmm...vet bara inte åt vilket håll jag ska vända mig... Känner kanske att det är dax att chansa lite...men hur mycket... Du ska bara veta hur mycke jag tänker på det... Men hatar verkligen avstånd...inget för mig... Men hur? Hur löser jag det nu då?? Hmmm??? Åh så svårt vissa saker kan vara ibland men samtidigt så enkelt... Längtar... Längtar jätte mycket...
Men imon är en ny vecka och kanske en ny start???

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: