söndag 24 januari 2010

Söndags Mys


Oj vad denna helgen har sprungit iväg... Igår var jag och tjejerna inne på leklandet tillsammans men Marie och Meja, och Erika och Alvin... Julia hade med sig sin kompis Sandra oxå... Vi hade så roligt...fattar inte hur tjejerna orkar springa runt så mycket...jag blir trött bara av att kolla på hehehehe ;-) Sen avslutade vi det hela med lite lunch på McDonalds :-)Mums... Deras sallad me grillad kyckling är jätte god :-)
Sen hade jag och tjejerna en super mysig lördags kväll...vi hade så roligt... Det är så underbart och jag njuter så otroligt mycket... Idag har Julia haft sin kompis Isa här hemma... Det blev en massa bus och skoj!!! Så kul att se tjejerna så glada :-) Sen i eftermiddags har vi bara umgåtts och haft roligt... Söta Johanna kom på lite "snack fika" hehehe... Hon är så härlig den tjejen!!! Ser fram emot nästa helg när vi ska till Helena och ha en massa roligt...FEST hehehe Nice!!!

Nova fisen växer på och är så underbar... Hon är så duktig och gosig :-) Tjejerna älskar henne verkligen!!! Och man märker att hon tycker verkligen om dom oxå... När tjejerna är hos M så går hon runder och kollar efter dom...så söt... Och Julia smsar alltid hem och frågar hur hon mår...hihi söting!!! Trodde aldrig att jag skulle tycka det var så mysigt men det är det verkligen... Njuter så av hennes kärlek!!! Och ojoj vilka roliga sov ställningar hon har...så söt....

Nu har jag kommit igång med min träning :-) är så stolt över mig själv... Kanske inte är mycke för många men för mig är det just nu.... Jag cyklar 1,3 mil varje dag och lite vikter ;-) så härligt... Sen har jag börjat lite me Nutrillete eller hur det nu stavas :-S Ger det ett försök för lite viktminskning.... Men hatar verkligen att jag behöver äta detta jävla kortison... Det spelsr ju ingen roll vad jag än gör...sväller ju ändå :-( Men nu tänker jag se till om jag kan stå kvar dom tillfällerna och där i mellan gå ner lite....åhhhhh varför ska allt detta vara så svårt... Men jag är envis som fan nu hihihihi plus att jag tycker faktiskt det är roligt att cykla framför TV hehehehe

Ne nu ska jag ladda inför Söndags filmen...Johan Falk....

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: