onsdag 13 januari 2010

Japp då var vardagen igång igen...

Upp tidigt varje morgon me mina små prinsessor, till skola och dagis... Snacka om vilket gott morgon humör dom är på :-) I bilen sjungs det högt till "Idol-Erik" gud så jag skrattar av glädje...dom är så underbara mina tjejer!!! Och nu är Ronneby Flickorna igång oxå...Varje onsdag och fredag :-) hihi Lilla Nova undrar nog vad jag håller på med när jag kommer och går hela dagarna :-) hihi Men så förälskade vi alla tre är i henne <3
Idag har vi köpt en vånings säng... Det blev jätte bra!!! Jag körde med släp för första gången när vi hämtade sängen...skit vad lätt när man kör framåt hahaha inte lika lätt att baka...men jag jävlar gav mig inte och jag lyckades...skam den som ger sig!!! Nu ska jag bara få tjejernas sängar sålda oxå... Gick igenom förrådet och hittade lite mer saker all sälja så nu ligger det på blocket... Håller tummarna...

Just nu saknar jag min syster så otroligt mycket... Det är så otroligt jobbigt att bo ifrån henne... Tänk att bara kunna springa över en runda och kolla en film eller vad som helst... Kan man inte dra ihop detta avlånga land...finns ju ändå inget roligt på mitten hehehe... Nu ska jag i alla fall spara pengar så jag kan åka upp i februari och bara krama och umgås en hel helg :-)

Nu till helgen ska tjejerna till M. Jag hoppas dom stannar två nätter nu...känner att jag behöver ladda om mina batterier. Nog för att jag alltid vill ha dom hos mig men det får jag inte...hihi och det vore själviskt... Men så underbart det hade varit hihi

Nu blir det super mys i soffan me lilla Nova!!!

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: