fredag 8 januari 2010

2010 ska bli mitt år :-)

Jaha...nu har det hunnit bli ett nytt år... Fasen vad tiden springer iväg...

Och jag har bestämt mig för att 2010 ska bli "mitt år" hihi... Och än så länge flyter allt på...
Jag och tjejerna hade det helt underbart uppe i Täby under julen!!! Kände mig så avkopplad och lugn för en gång skull... Träffade en massa underbara släktingar och bara hade roligt varenda minut... Njöt... Tjejerna busade en massa me morfar och det var så underbart att se dom tillsammans. Och i år fick tjejerna träffa den "riktiga" tomten som Julia säger...helt överlyckliga... Dom var så nöjda och glada över deras julklappar :-) Alltid en oro som förälder tycker jag... Vi passade på att gå på lite bio oxå, Alvin och gänget 2, tror nästan jag skrattade mest hihi. Men veckan gick ruggigt fort och vi åkte hem för att tjejerna skulle fira nyår med M. Men sen var det dax att dra upp igen hihi. Mamma och tjejerna fick biljetter till Disney On Ice av Madde och Emil...jag säger bara OMG vad bra det var... Helt otroligt roligt att se... Och den åsikten delade vi alla... Madde och Emil skämde bort mina små flickor... Super tack...ni annar inte hur mycket allt detta betyder för mig!!! Jag älskar er massor!!!

Denna veckan har vi bara njutit här hemma...eller nästan...vi har ju faktiskt utökat våran lilla famlij...med lilla Nova*** Hon är 15 veckor coh så super söt ska ni veta :-) Och så otroligt duktig på allt ;-) hihi Äter som hon ska, bajsar som hon ska ;-) hihi Sover som hon ska...hos "mamma" hihi Så otroligt mysigt när hon märker att jag fixar mig för natten och hoppar upp i sängen och sitter o väntar på mig... Sen inväntar hon att jag lägger mig till rätta och sen kryper hon intill :-) hihi Så SÖT!!!

Och snacka om att det är nya tider på många sett... Så underbart på alla vis... Ser verkligen fram emot detta året... Men måste erkänna att nu när jag känner att vissa saker blir lite allvarliga blir jag lite rädd för mig själv...backar...i mig...och jag vet faktiskt inte varför...finns så mycke där som jag vill ha och som lockar...men backar... Och när jag tänker på det så känns det inte alls ok att backa... Fan så knäpp jag är hahaha... Ska nog bara försöka blunda och känna mig för...och njuta och se vad livet har att erbjuda ;-) Väntar me spänning hihihihi

Nej nu väntar sängen...

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: