söndag 10 januari 2010

Förrvirringen är hög...

Jag förstår mig inte på mig själv ibland... Vad är det jag vill... Varför gör jag som jag gör..eller att jag inte gör... Varför är jag så "blyg" i vissa lägen??? Känner inte igen mig själv alls faktiskt... Men samtidigt så trivs jag så otroligt med livet just nu :-) Njuter varje sekund av allt som runt omkring mig... Jag och tjejerna har det verkligen bra nu :-) Super nice*** hehe Men det där saknas... Hmm...kommer väl...

Kan ju inte sova alls nu...Nova vill bara busa...hihi Samma sak varje kväll jag ska lägga mig...när jag kommer in i sängen är det full rulle som gäller hihi Hon är så bedårande söt... I natt sonmade hon på mitt bröst...så mysigt... Nu ligger hon och leker med täcket...hahaha så roligt att se ;-)
Ne får väl försöka släcka ner och se om hon vill sova lite i alla fall ;-)

Natti natti

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: