tisdag 26 januari 2010

Hemma dag

Oj vad det har fixats här hemma idag :-) Idas säng är nu såld så nu ska bara deras våningssäng fixas till. Det behövs en skyddsbräda och en stege för att Julia ska kunna sova där uppe. Hoppas vi snart kan lösa det...Fram till dess får Ida sova i min säng... Vi möblerade om helt och hållet...hihi Vi har satt upp och ändrat deras tavlor och sånt... Och vilken skillnad det blev på deras rum...så mycke mera plats och tjejerna tyckte det var jätte roligt!!! Och Nova sprang runt och kollade till oss hela tiden :-) hihi Hon är så söt!!!

Annars har det varit en rätt trött dag... Ida har feber igen... Tycker så synd om henne... Aldrig får hon vara ifred... Känns inte alls ok. Men hon kämpar på min lilla fis :-) Så det har blivit mycke mys och gos...inte mig emot ;-) hihi Frågan är ju bara om det är lederna som gör att hon får feber eller om hon är sjuk... Ibland är det så svårt att avgöra eftersom hon "bara" har feber. Igår var jag inne me tjejerna på röntgen av deras leder dom är stela i...snacka om vänte tider och tack för barnlekrummet ;-) Dom var i alla fall super duktiga.

På lördag är det dax för lite utgång :-) Ska faktiskt bli super roligt... Jag och Helena har lite överraskningar till dom övriga som kommer :-) Det kommer bli så super bra!!! Sen är det ner till brunnen som gäller, antingen kolla in 80-tals kvällen me Lili o Susie eller natti eller kanske båda ;-) hehe Det får kvällen utvisa!!!


Just nu är vi inne på "min hela" vecka som jag har barnen...så skönt... Tjejerna är så avslappnade och vet vart dom ska osv. Ingen oro och inga tårar... Men till helgen ska dom till M, fast på fredag ska dom sova hos sin faster och det är Ida glad över...Julia var lite tveksam och jag verkligen försöker få henne till att åka dit... Vet hon skulle ha jätte roligt... Sen att jag har mina egna åsikter och tankar, men det behåller jag för mig själv och låter henne sjaäl välja :-) Jag är glad om hon är glad!!!

Nu lite Grey´s Anatomy tror jag :-) Me Like

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: