tisdag 9 april 2013

Äntligen MIN vecka!!!

Igår kom mina sessor hem till mig igen :-) Veckorna dom är borta går så långsamt och veckorna dom är hemma går så otroligt fort :-( Ogillar den uppdelningen ;-) Nu ska jag njuta denna veckan med tjejerna iaf!!!

Förra veckan var jag ju inne i  Kna och åt middag tillsammans men "min" klass och herregud vad jag saknar dessa girls... Så underbart människor man har runt omkring sig! Kvällen var välbehövlig och maten var super god :-) Så nu hoppas jag vi ses snart igen!!!

Har lyckats ha några bra dagar nu sista veckan och det är jag så otroligt glad för :-) I lördags passade jag och Per på att åka en sväng till Ullared :-) Inte mitt favvo ställe men vi skulle inhandla lite till lilleman tänkte vi och vi hittade en del bra saker :-)

 
 
Vi hittade sängkläder, babyvakt, "min första bok", varmare babyfilt, badtermometer, nappar, nappflaskor, amnings napp och sen en del kläder i olika stl :-) Så besöket var verkligen värt det!!! Sen fick jag en jacka av min älskling... Är ju för snål för att köpa en nu när jag är prego och så hittade han en fin vår jacka han tyckte jag skulle ha ;-)
 
Igår och idag har jag och tjejerna fixat lite med lillemans kläder. Tvättat upp en del och idag tyckte tjejerna att det var dax att koka upp nappar och dyl. Julias kommentar för att få koka: Mamma det är ju bara 9 v kvar så det är dax att fixa det sista hihihi sötlök!!! Så självklar kokade vi upp lite saker och förberedde för lilleman!!! Sen packade vi ner lite kläder i skötväskan som dom tycker han behöver inne på BB. Precis sånt här jag gillar att fixa hihi.
Nej nu ska jag ta mig upp till sängen... Får se hur länge lilleman tänker busa runt i magen ikväll ;-) Finns inge mysigare än när han möblerar om i magen :-) Än så länge har han ju plats blir värre sen när det blir trångt :-P
Natti natt på er alla!!!
 
XOXO***
 
 



Inga kommentarer: