söndag 14 april 2013

Helgen över igen!

Då var denna helgen över igen. Tiden går så sjukt fort och imon åker mina sessor igen :-( Kommer aldrig vänja mig vid detta. Och denna veckan jobbar älskling 7 dagar oxå vilket gör att jag är helt själv, trist som tusan men det får gå. Haft en mysig helg iaf fall med alla mina tre älsklingar. Fredags mys som vanligt med lite go mat och let´s dance och en massa gos i soffan!
I lördags var vi nere på stan en runda och kollade runt lite. Tyvärr blir jag ju så trött så snabbt och så fort jag "rör" mig lite mera får jag enorma sammandragningar och vill bara lägga mig men man får vara glad för den lilla stunden man klarar! På em var Ida hos en kompis och lekte av sig, Per kollade fotboll och jag och Julia fick lite egen tid tillsammans vilket var jätte mysigt. Inte så ofta jag får egen tid med bara ett av barnen så man får passa på :-)
 
Idag har vi alla varit nere på loppis i brunnsparken! Jätte mysigt var det och underbart väder på det oxå! Ida och jag "tröttnade" snabbast och satte oss i solen ist och njöt lite... Hon har mycket tankar den lilla om sin kommande lillebror :-) Finns ju så mycket hon vill lära honom hihi.

 
 
Imon är det dax :-) Imon kommer jag bli moster!!! Är så stolt över min fina syster! Hon är så lugn och fokuserad på rätt sätt vilken gör en annan oxå lugn. Längtar med spänning tills lillkillen tittar ut!!!
Stort lycka till nu imon mina älskilingar!!!
 
 
XOXO***
 
 


Inga kommentarer: