onsdag 10 april 2013

Flodhästen!!!

Idag känner jag mig som en flodhäst ;-) hihi. Är väldigt svullen i mina vader och fötter och i "vanliga" fall har jag ju väldigt lätt att samla på mig vätska när det blir lite varmt och nu när jag är prego har jag nog ännu lättare... Känner mig liksom tung i hela kroppen och en aning begränsad... Men ok... jag är ju i v. 30 så det kanske inte är så konstigt :-P Man tror ju kroppen ska "fungera" som vanligt!!!
Lilleman leker runt som tusan i magen varje kväll :-) Hela magen skumpar och hoppar och ändrar snabbt form ;-) Om folk skulle se mig här hemma om kvällarna skulle dom nog skratta... Sitter alltid utan tröja över magen och klappar och kollar på den hihi...kanske lite knäppt men jag försöker njuta lite extra då det är sista gången jag får uppleva detta! Men idag har jag haft en otrolig längtan efter bebis ankomst <3 p="">Och nu är det bara 5 dagar kvar max till jag blir MOSTER!!! Det går inte att beskriva hur mycke jag längtar och ser fram emot detta... Bara mina nära vet hur otroligt stort detta är och varför... Detta är något alldeles speciellt!!! Är och kommer vara den lyckligaste moster i hela världen!!!

 
Här inne ligger moster lilla bus <3 p="">

Idag var jag nere på skolan en sväng :-) Och det var inte så många där nere men vilken kärlek man möts av!!! Saknar mina vänner något enormt mycket och är så glad att jag fått bli en av er ;-)

Idag är jag lite extra stolt över mina finaste vän oxå!!! Grattis till dig hjärtat... Du är bara bästs och ja jag accepterar att vi "möts" en lite kort period men sen tänker jag följa med dig neråt!!! Hihi!!!
Massa kärlek till dig!!!

Nu ska lampan släckas här i sängen och hoppas på lite mera sömn inatt... Och förhoppningsvis slipper jag springa upp på toan tusen gånger :-P Natti natt!!!

XOXO***

Inga kommentarer: